וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניליוור ודנשר בוחנות רכישת קרליין-פריגו

עדי דברת-מזריץ

8.9.2009 / 12:28

בתחילת מאי הודיעה פריגו על ארגון מחדש של פעילותה בישראל. החברה אף דיווחה כי תמכור את פעילות חברת הבית קרליין בתחום הטואלטיקה והדטגרנטים

יוניליוור ישראל ודנשר בוחנות אפשרות לרכוש יחדיו את חברת קרליין-פריגו - כך מוסרים מקורבים למשא ומתן. בתחילת מאי הודיעה חברת פריגו על ארגון מחדש של פעילותה בישראל. פריגו, המשווקת הגדולה בארה"ב של תרופות גנריות ללא מרשם, דיווחה כי תמכור את פעילות חברת הבית קרליין בתחום הטואלטיקה והדטגרנטים.

לדברי המקורבים, יוניליוור ודנשר מנהלות שיחות במטרה לרכוש יחדיו את החברה. דנשר הגישה גם הצעה נפרדת לרכישת קרליין, יחד עם חברת עלבד. על רכישת קרליין-פריגו מתמודדת במקביל חברת פלסאן של קיבוץ סאסא.

קרליין-פריגו ודנשר מחזיקות כיום בחברת דנאגיס, שמפיצה את מוצרי שתי החברות. מהדו"חות הכספיים של פריגו עולה כי ברבעון הראשון של 2009 ירד מחזור המכירות של קרליין ב-21% לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת.

דנשר היא חברת שיווק והפצה שביצעה בשנים האחרונות כמה רכישות. בין היתר, רכשה את חברת אינטרקוסמא (בעלת סופטאץ' ופרש וואנס) ונכנסה לשותפות של 48% לשיווק מותגים של חברת אס. סי ג'ונסון (טואלט דאק, גלייד, רייד). דנשר מפיצה מותגים נוספים, בהם פרימור, מרידול, אנרג'ייזר ואלמקס.

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת תאגיד מוצרי הצריכה האנגלו-הולנדי יוניליוור, הפועל בכ-150 מדינות. החברה פועלת בישראל בתחום המזון, הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. בין מותגיה נמצאים תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו-בנד, קליק, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף ופינוק.

מיוניליוור ישראל נמסר בתגובה: "חברתנו אינה נוהגת לנהל את עסקיה באמצעות התקשורת ועל כן אין ברצוננו להגיב".יו"ר דנשר טל ברק מסר כי החברה מסרבת להגיב לשמועות. מקרליין-פריגו נמסר: "חברת פריגו נמצאת בעיצומו של תהליך קבלת הצעות קנייה ממספר חברות. לכשיגיע המשא ומתן לשלבים מתקדמים יותר, נדווח בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully