וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוכב ביצוע מאסרו של אלי רייפמן

הילה רז

8.9.2009 / 11:23

ביהמ"ש העליון החליט על עיכוב ביצוע מאסרו של רייפמן עד החלטה אחרת בעניין. רייפמן במכתב לביהמ"ש: "זוהי בקשה בהולה וחסרת תקדים הנוגדת את חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו"

בית המשפט העליון עיכב את הליכי המאסר נגד יו"ר אמבלייז, אלי רייפמן. השופט חנן מלצר מבית המשפט העליון פסק כי עד מחר (ד') יגישו עורכי דינו של רייפמן ערעור. נקבע כי ביום חמישי יתקיים דיון בבית המשפט העליון בנוגע לערעורו של רייפמן. השופט החליט על עיכוב ביצוע החלטת מאסרו של רייפמן עד החלטה אחרת בעיניין.

יו"ר אמבלייז, אלי רייפמן, הגיש מוקדם יותר היום לבית המשפט העליון בקשה לעיכוב הביצוע של ההחלטה מאתמול בעניינו. אמש קבעה השופטת ורדה אלשיך מבית המשפט המחוזי בתל אביב כי אם רייפמן לא יעביר עד היום ב-14:00 את מניותיו בחברת אמבלייז לידי המנהל המיוחד שמונה לכינוס נכסיו הוא יישלח למאסר של 45 ימים. רייפמן פותח את בקשתו, שהוגשה באמצעות עו"ד דורון אפיק ושלומי תורג'מן, כך: "זוהי בקשה בהולה וזועקת...חסרת תקדים הנוגדת את חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו".

לטענת רייפמן, סד הזמנים שניתן לו, 24 שעות להעברת המניות, אינו מאפשר לו לקיים את התנאים שימנעו את מאסרו. לדבריו, צו בית המשפט דורש תוצאה של העברת המניות בפועל בתוך 24 שעות, בעוד שהליך דורש הודעה לנאמנים באנגליה, המחזיקים במניותיו של רייפמן, ואלה אינם כפופים לסד הזמנים של בית המשפט וישיבו תשובה לאחר שבועות ספורים.

רייפמן מלין כי "מייד לאחר קבלת ההחלטה אתמול פנה למנהל המיוחד כד לבצע את ההחלטה, אולם נתקל בחוסר שיתוף פעולה". רייפמן מסביר כי "עד לאחרונה מעולם לא הוגשה נגדו תביעה משפטית כלשהי, ולא נטען נגדו כי לא עמד בחוב כלשהו". לטענת רייפמן, ייצוג לקוי ופסק דין בעניין העברת מניותיו הכניסו אותו לסחרור כלכלי, והוא נלחם עתה כדי לשקם את חייו ולהשיב את מלוא החובות לנושיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully