וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסן נסראללה מתנער מ"מיידוף הלבנוני"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

8.9.2009 / 10:16

הדיווחים על הפסדי הענק של חיזבאללה שהסתכמו ב-683 מיליוני דולרים גרמו למזכ"ל הארגון לצאת ממחבואו ולהכריז כי "ארגונו הפסיד בסך הכל 4 מיליון דולרים בלבד"

חיזבאללה מתנער מהנוכל הלבנוני: מזכ"ל חיזבאללה השייח' חסן נסראללה מכחיש את הדיווחים לפיהם ארגונו ספג הפסדים כבדים בהונאה של איל ההון הלבנוני סלאח עז א-דין בפרשה שכבר זכתה לכינוי "מיידוף הלבנוני". העיתון הלבנוני "אל-אחבאר" דיווח הבוקר (שלישי) כי נסראללה הבהיר עוד כי לארגונו אין כל קשר להונאה ולפשיטת הרגל.

בעיתון צוטט נסראללה באמרו כי חיזבאללה אכן השקיע סכום מסוים אצל איש העסקים הלבנוני "אולם הוא אינו עולה על ארבעה מיליון דולר". כזכור, בימים האחרונים דווח כי המפסיד העיקרי מהונאתו של עז א-דין הוא ארגון חיזבאללה שאיבד 683 מיליון דולר לאחר שהשקיע בעסקיו של איל ההון.

נסראללה הבהיר כי מבדיקות שחיזבאללה ביצע עולה כי הסכום האמיתי שאותו הפסיד עז א-דין הוא כ-400 מיליון דולר "ולא כפי שפורסם". עוד אמר נסראללה כי רק מספר קטן מאד של אנשי חיזבאללה השקיעו את כספם אצל איש העסקים. הוא אמר עוד כי ישנם גורמים שמנסים לנצל את המצב על מנת להטיל רפש על חיזבאללה ולפגוע בארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully