וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "אסור להשוות בין מחבלים לחיילים"

יהושע בריינר

8.9.2009 / 0:01

יו"ר האופוזיציה נאמה בכנס בנושא המדיניות נגד טרור, ומחתה בחריפות על ההשוואה בעולם בין הרוגים ישראלים בפעולות טרור לבין המחבלים במבצע עופרת יצוקה

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: רן צימת)

יו"ר האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני (קדימה) נאמה אמש (שני) בכנס בנושא המדיניות נגד הטרור, שנערך במרכז הבינתחומי בהרצליה. במהלך נאומה, התרעמה לבני על ההשוואה בעולם בין חיילי צה"ל לבין מחבלים פלסטינים. לטענתה, "כאשר מדברים על האבידות במלחמה, יכולנו לשמוע דברי נחמה מצד הקהילה הבינלאומית שאמרה כי "יש אבידות בשני הצדדים". זה נכון, האבל והכאב שווים בין הצדדים - אבל יש הבדל בין מחבלים לבין הנלחמים בטרור".

לבני הוסיפה כי "אמנם תאונות קורות, אך יש להפריד בין מי שרוצח בכוונה לבין מי שהורג בטעות. אינני יכולה לשמוע השוואות מסוג זה, שכן המחבלים מחפשים להרוג ילדים בדיסקוטקים כשישראל רק רוצה לתפוס אותם".

יו"ר האופוזיציה הזכירה גם את אירן, ואמרה כי "אירן היא לא רק איום על ישראל אלא איום על העולם כולו. היום ברור גם למדינות המפרץ שהן לא יכולים להרשות לעצמן אירן גרעינית. בינתיים אירן מנצלת את הזמן בכדי להמשיך בתהליך השגת הגרעין". היא סיכמה ואמרה כי "על אירן לדעת שכל האופציות נמצאות על השולחן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully