וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה בין צעירים בבאר שבע הסתיימה בדקירה

רמי שני

7.9.2009 / 22:14

ארבעה צעירים, תלמידי כיתה י' בבאר שבע, תקפו בן כיתה ודקרו אותו בעיפרון. המשטרה עצרה אותם לחקירה. ההורים בבית הספר דווקא זעמו על המנהלת מכיוון שהזעיקה את המשטרה

צעיר כבן 15 הותקף הבוקר (שני) על ידי ארבעה נערים בני גילו בבית הספר התיכון מקיף ז' בבאר שבע. מחקירת המקרה עולה כי לאחר ויכוח בין החמישה, שלף אחד מהם עיפרון ודקר את הנער. התוקפים, שנבהלו, נמלטו מהמקום והנער הובהל לבית החולים סורוקה בעיר שם קיבל טיפול רפואי ושוחרר לביתו. מאוחר יותר, הגיע הנער עם אביו לתחנת המשטרה בעיר והגיש תלונה נגד הארבעה.

מנהלת התיכון ששמעה על המקרה, הזעיקה למקום את המשטרה. צוות מגן של מחלק הנוער במשטרת באר שבע שהגיע למקום, קיבל את הפרטים של המעורבים בתקיפה האלימה ועצר אותם. הארבעה, תלמידי כיתה י', יובאו מחר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בבאר שבע.

הורים לילדים בבית הספר, הביעו תרעומת על כך שהמנהלת ערבה את המשטרה בפרשה. יש לציין כי מנהלי בתי הספר בבאר שבע מצוידים באמצעים להזעקת ניידות סיור מיוחדות, בהן שוטרים ומתנדבים מקרב הסטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון. לכל מנהל יש קישור לאחת משתי הניידות הנוער הפועלות בעיר כך שיוכלו להזעיק תגבורת בכל מקרה חריג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully