וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב למרגל אחר אשכנזי: "כל הערבים חזירים"

גלעד גרוסמן

7.9.2009 / 16:45

במכתב שנשלח לביתו של פואד סולטאני, אביו ועורך דינו של הנאשם במסירת ידיעה לתועלת האויב, נכתב: "הערבים רוצחים שפלים וחזירים". עו"ד סולטאני: "לא סומך על המשטרה"

מכתב איומים נשלח אמש לביתו של עורך הדין פואד סולטאני, אביו ופרקליטו של ראווי סולטאני, הנאשם במסירת ידיעה לתועלת האויב לאחר שעקב אחר הרמטכ"ל לטובת החיזבאללה. במכתב שהגיע לוואלה! חדשות נכתב "אתה, בנך ראווי הבוגד, עזמי בשארה, ג'מאל זחאלקה וכל חברי בל"ד וכל הערבים וכל המוסלמים (...) בוגדים ורוצחים שפלים ועלובים". בהמשך נכתב, "המוסלמים/הערבים הם הסרטן של העולם כולו".

עו"ד סולטני אמר לוואלה! חדשות שהוא לא פנה למשטרה משום שאינו מאמין בה. "אנחנו מאמינים שהסיפור הזה נופח הן בכתב האישום והן בתקשורת ששחטה את בני עוד טרם התחיל המשפט", אמר "המכתב הינו תוצאה של השחיטה הזו. אנחנו נוכיח שראווי הוא לא האיש שהשב"כ מחפש".

בסוף חודש אוגוסט הותר לפרסום כי ראווי, תושב טירה בן 23, חשוד בהעברת לחיזבאללה מידע על הרמטכ"ל גבי אשכנזי במטרה להתנקש בחייו. בין היתר העביר סולטאני מידע על שעות הגעתו של אשכנזי לקאנטרי קלאב וסידורי האבטחה שלו. חשוב לציין כי סולטאני עדיין לא התבקש לפעול על מנת לפגוע באשכנזי אלא רק לאסוף מידע לגבי. אשכנזי עודכן בפרטי הפרשה. סולטאני מואשם במסירת ידיעה לתועלת האויב, במגע עם סוכן חוץ ובקשר לפשע.

בחקירתו סיפר סולטאני כי הקשר בינו לבין מפעילי חיזבאללה נוצר ב-2008, אז יצא למחנה קיץ של הנוער הלאומי הערבי במרוקו, שם ניפגשו צעירים ערבים ישראלים נוספים עם איש חיזבאללה סלימאן חארב שהעביר להם הרצאות. לאחר השיחות עימו ניגש אליו סולטאני וסיפר לו כי יש לו מידע על אשכנזי, מעצם העובדה כי השניים מתאמנים באותו חדר כושר בקאנטרי קלאב בכפר סבא. לאחר חזרתו לארץ המשיך סולטאני להיות בקשר עם חארב, בין היתר דרך הפייסבוק.

בהמשך טס סולטאני לפולין, שם ניפגש עם מפעיל חיזבאללה המכונה 'סמי'. סולטאני המשיך להעביר ל'סמי' מידע על דרכים אפשריות לפגוע באשכנזי, וכן התבקש לאסוף מידע אודות בכירים ישראלים נוספים ועל בסיסי צה"ל. הוא נעצר כאמור בתחילת החודש, והיום הוגש נגדו כתב אישום בבית משפט המחוזי בפתח תקווה. ככל הנראה סולטאני הוא היחיד מבין פעילי בל"ד שהמשיך להיות בקשר עם אנשי חיזבאללה, זאת לאחר שיתר הפעילים נחקרו ושוחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully