וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת גן: בעל חנות נדקר למוות בקטטה עם עובד

איילה חננאל

7.9.2009 / 16:01

עובד לשעבר נכנס בצהריים לחנות מדפסות, שלף סכין מכיסו ודקר את המנהל. הנדקר פונה במצב קשה לבית החולים, שם מת מפצעיו. המשטרה מנהלת מצוד אחר החשוד

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכה: ענת ברק)

בעל חנות מדפסות ברמת גן נדקר בצהריים (שני) למוות. לפי החשד, הדוקר הוא עובד לשעבר, והמשטרה עורכת סריקות בניסיון לאתרו. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בנדקר, גבר בן 32, ניסיונות החייאה ופינה אותו במצב קשה לבית החולים איכילוב. עם הגעתו לבית החולים, הוא מת מפצעיו.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי סמוך לשעה 13:15 נכנס העובד לשעבר לחנות במרכז רמת גן, בה שהו המנהל ואחיו. הוא שלף סכין, שככל הנראה החביא במכנסיו ודקר את המנהל מספר פעמים בפלג גופו התחתון, לנגד עיני אחיו.

שני ילדים שהיו באותה עת בדרכם חזרה בבית ספר, ככל הנראה היו עדים לדקירה. הם רצו לבעל מסעדה סמוכה וסיפרו לו: "ראינו שדקרו בן אדם וכל החנות מלאה בדם". בעל המסעדה מיהר לחנות, בה מצא את הפצוע והזעיק למקום את כוחות מד"א ןהמשטרה. שוטרי מרחב דן פתחו בסריקות נרחבות אחר החשוד, שנמלט מהמקום.

בשבת האחרונה נמצאה גופת גבר בשנות הארבעים לחייו בחוף הים באשקלון. מדובר באדם כבן 40 המוכר למשטרה, אך אינו מוגדר כעבריין. ככל הנראה, הוא נרצח על רקע סכסוך. בידי המשטרה אדם, שחשוד במעורבות ברצח.

עדכון ראשון: 14:15

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully