וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצל ניקולא סרקוזי, הגובה דווקא כן קובע

טלי גולדשטין

7.9.2009 / 12:54

גם מנהיגים בינלאומיים סובלים מחוסר ביטחון. אצל נשיא צרפת זה קשור להיותו נמוך מהממוצע. סרקוזי דאג שבעת ביקור במפעל, יעמדו מאחוריו רק אנשים נמוכים ממנו

נשיא צרפת ניקולא סרקוזי אינו נמנה על הגברים התמירים ביותר בעולם. הוא מתנשא לגובה של 167 סנטימטרים בלבד ונמיכות קומתו מטרידה אותו מאוד. סרקוזי כל כך מודאג מהעובדה שהוא קטן קומה ומהתדמית העולמית שלו עקב כך, עד כי נהג מספר פעמים לנסות ולהסתיר עובדה זו על ידי עמידה על שרפרף בצילומים וטריקים מסוג זה. הפעם גייס סרקוזי לעזרתו עובדים נמוכים במיוחד במפעל בו ביקר בשבוע שעבר.

סרקוזי הגיע לביקור במפעל פאורציה, יצרנית הרכיבים למכוניות, בנורמנדי ביום חמישי האחרון. במהלך מסיבת עיתונאים שערך במקום, אספו עוזריו של הנשיא כעשרים מעובדי המפעל הנמוכים ביותר שיעמדו מאחורי סרקוזי על הבמה כך שיראה גבוה מהרגיל בתמונות.

העובדים הודו כי נבחרו אך ורק בגלל נמיכות קומתם ולא היו בכלל חלק מהמחלקה בה ביקר סרקוזי. משעשע? התקשורת הצרפתית לא צחקה בכלל. נהפוך הוא. ביקורת קשה נמתחה על סרקוזי לאחר התקרית והאשמות עלו לגבי המניפולציה של כלי התקשורת למטרותיו הפוליטיות. אפילו השבועון "לה פיגרו", הידוע בתמיכתו המסורתית בסרקוזי, תיאר היום (שני) את הופעתו במפעל כ"הצגה".

מי שכן נחלצה לעזרת סרקוזי היא אישתו הנאמנה, הדוגמנית לשעבר קרלה ברוני, המתנשאת לגובה של 180 סנטימטרים. ברוני אמרה כי היא מצרה על כך שהציבור מתלוצץ על הנעליים השטוחות שהיא נועלת בהופעותיה לצד בעלה כדי להסתיר את פער הגבוה בינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully