וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסה לאנוס אישה לעיני בתה הפעוטה

7.9.2009 / 12:26

מכתב האישום שהוגש נגד חיים דהן מתל אביב עולה כי לפני כשבועיים עקב הנאשם אחרי אישה במרכז העיר, סייע לה להעלות את עגלת בתה בת השנתיים ואז תקף אותה וניסה לאנוס אותה

כתב אישום הוגש היום (שני) בבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד חיים דהן, בן 36 מתל אביב, בגין ניסיון אונס, מעשה מגונה וכליאת שווא. מכתב האישום עולה כי דהן הגיע לפני כשבועיים למרכול בעיר ושם הבחין באישה בת 27 שערכה קניות עם בתה בת השנתיים. לאחר מכן דהן עקב אחרי האישה, ניסה לסייע לה להעלות את עגלת התינוקת לדירתה, אולם אז תקף אותה, איים לפגוע בה וניסה לאנוס אותה.

עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם דהן תפקס בכף ידו את אפה ופיה של האישה על מנת שלא תצעק, דחף אותה לתוך הדירה וכל זאת בניגוד לרצונה. המתלוננת נאבקה בדהן, ניסתה לצעוק לעזרה וטענה בפניו כי היא בהריון. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמה למתלוננת חבלה ליד העין. בעקבות דבריה של האישה על כך שהיא נמצאת בהריון, החליט דהן שלא להמשיך ולממש את זממו.

למחרת המקרה, זרק דהן את החולצה שלבש במהלך ניסיון האונס כדי שלא ניתן יהיה לקשור אותו למקרה. עוד עולה מכתב האישום כי דהן פנה לאחד מחבריו וביקש ממנו לספק לו אליבי, במקרה שהמשטרה תצליח לקשור אותו לאירוע. כמו כן, נטען כי דהן התחקה במהלך השנה האחרונה אחרי שלוש נשים בבני ברק וברמת גן, על מנת לבחון את יכולתו שלא לבצע בהן עבירות מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully