וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונדווקס קיבלה אישור לניסוי בחיסון השפעת

יעל חלק

7.9.2009 / 10:33

מאז תחילת השנה ועל רקע הבהלה העולמית בעקבות שפעת החזירים, התחזקה מניית החברה ב-1,422%. הבוקר, בעקבות ההודעה, מתחזקת המנייה ב-10%

מניית מתחזקת הבוקר ב-10% לאחר הודעת החברה כי קיבלה אישור ממשרד הבריאות לערוך ניסוי קליני בקבוצה נוספת של נבדקים, בגילאים 55 עד 75, בדור השני של חיסון השפעת האוניברסלי שמפתחת החברה. הניסוי ייערך בבית החולים איכילוב לאחר שהחיסון שהוזרק למשתתפי קבוצת הגיל הראשונה של הנבדקים (בגילאים שבין 18 ל-49) נמצא בטוח לשימוש.

מאז תחילת השנה ועל רקע הבהלה העולמית בעקבות שפעת החזירים, התחזקה מניית החברה ב-1,422%. זאת למרות הצהרות כי החברה מפתחת חיסון אוניברסלי לשפעת (ולאו דווקא לזן ספציפי שלה) וכי צפויות לעבור עוד מספר שנים עד לשיווק חיסון כלשהו על ידי החברה.

הניסוי שבגינו התקבל אישור משרד הבריאות ייערך בקבוצה של כ-60 מבוגרים, נשים וגברים בני 55-75 וצפוי להסתיים ברבעון הראשון של שנת 2010. המשתתפים יקבלו את החיסון המולטימרי, בשתי הזרקות בהפרש של שלושה שבועות זו מזו, ושלושה שבועות לאחר מתן הזריקה השנייה יקבלו חיסון מסחרי כנגד שפעת עונתית. מטרת הניסוי היא לבדוק את בטיחות החיסון באוכלוסייה המבוגרת. בנוסף, תעריך החברה את התפתחות התגובה החיסונית במשתתפים לאורך הניסוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully