וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק ישראל ישקיף מהמגדל היקר במדינה

טל לוי

7.9.2009 / 7:32

נגיד בנק ישראל סטנלי פישר מוביל משא ומתן מטעם הבנק לרכישה של משרדי פאר בתל אביב. האפשרות המובילה היא בבניין מגדלים יוקרתי שנבנה בימים אלה ברחוב רוטשילד

גם בנק ישראל רוצה לגור במגדל: נגיד בנק ישראל סטנלי פישר מוביל באופן אישי משא ומתן מטעם הבנק לרכישה של משרדי פאר בתל אביב. האפשרות המובילה היא לשכור משרדים ארבע קומות באחד המגדלים היקרים שהולך ונבנה בימים אלה ברחוב רוטשילד 1 - כך חשף הבוקר גלי צה"ל בתוכנית "בוקר טוב ישראל".

עוד דווח כי ביום חמישי שעבר קיימו נגיד הבנק ומנכ"ל הבנק סיור חשאי במקום כדי להתרשם מהתקדמות העבודות שם. על פי האומדנים, עלות הרכישה צפויה להסתכם בלא פחות מ-100 מיליון שקל במזומן. בשנה שעברה כבר שילם מיליארדר אלמוני על הפנטהאוז, 17 מיליון דולר - 22 אלף דולר למטר מרובע.

בנק ישראל ממוקם כיום ב-3 מוקדים: הראשון הוא מטה הבנק בירושלים, שם מתוכנן שיפוץ בעלות של כ-100 מיליון שקל, המטה השוכן ברחוב לילינבלום בתל אביב וכן מטה ברחוב יבנה.

בנק ישראל קיווה למכור משרד אחר ברחוב יבנה, כדי להעביר את העובדים שם למבנה המרכזי בלילינבלום, אך לבסוף התגלה כי אין מקום לכל העובדים תחת קורת גג אחת ולכן מעוניינים בבנק בפתרון החדש.

מבנק ישראל נמסר בתגובה כי "בנק ישראל בוחן חלופות שונות לאיחוד המבנים של הבנק ברח' יבנה וברח' לילינבלום בתל אביב. במסגרת זו נבחנות עלויות לשיפוץ של המבנים הקיימים מול חלופה אפשרית של רכש מבנה חדש ומכירת הנכסים הקיימים. שום החלטה לא התקבלה. המגעים שהתקיימו עם יזמי הפרויקט ברח' רוטשילד 1 היו במסגרת לימוד החלופות. למותר לציין כי כל קנייה או מסירה של נכס, כמו גם שיפוץ המבנים הקיימים כפופה לחוק חובת המכרזים והתקנות החדשות שהבנק שוקד על ישומן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully