וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע קסטל נמכרה במלואה לקובי לוי ואליצור כהן

מאת עדי דברת-מזריץ

6.9.2009 / 23:24

לאחר שרכשו 55% מרשת טבע קסטל לפי שווי של 30 מיליון שקל, רכשו קובי לוי ואליצור כהן, באמצעות חברת עלמא די, את מלוא המניות ברשת ממייסדה כפיר נחום

לאחר שרכשו 55% מרשת טבע קסטל לפי שווי של 30 מיליון שקל, רכשו קובי לוי ואליצור כהן, באמצעות חברת עלמא די, את מלוא המניות ברשת ממייסדה כפיר נחום.

לוי התייחס לפירוק השותפות עם נחום: "כפיר הקים את החברה לפני עשר שנים. הוא בן 34 ומעולם לא עבד בחברה כשהוא לא הבעלים. הגיעו אנשים כמונו עם ניסיון, שדרשו הרבה שינויים. אחרי שבועיים-שלושה הוא אמר שהוא לא יכול לעבוד בשותפות. קנינו את הרשת בקשיים. היא התרחבה מהר מאוד עם השקעות גדולות מאוד, והיתה לה בעיה בתזרים המזומנים".

לוי הוסיף כי בכוונתם להרחיב את טבע קסטל. "ב-2010 נפתח שלושה סניפים שבהם נמכור גם מזון אורגני וגם ויטמינים ותוספי מזון לספורטאים, אך עדיין נתמקד בסניפים באזור גוש דן בלבד".

לוי וכהן מגיעים מתחום המזון. לוי שימש מנכ"ל קבוצת שטראוס ישראל לפני המיזוג עם עלית ב-1998-2003. לאחר מכן כיהן כשנה בתפקיד מנכ"ל רב בריח. בשלוש השנים האחרונות שימש מנכ"ל חטיבת הטעמים של פרוטרום, חברה לממכר חומרי גלם ותמציות טעם וריח לתעשיית המזון בעולם. כהן שימש מנהל האסטרטגיה בקבוצת שטראוס, במהלכן הנהיג מהלכים בתחום הבריאות, ובשלוש השנים האחרונות היה מנהל מחלקת הכספים של טרה.

לרשת טבע קסטל 11 סניפים, מהם חמישה סניפי סופרמרקט טבע קסטל נטורל מרקט למוצרים טבעיים ואורגניים ושישה סניפים המתמחים בתוספי תזונה, ויטמינים ומינרלים. לפני כמה חודשים החליטה הרשת לסגור את סניפיה בשבתות ובלילות. מהרשת נמסר כי המהלך נעשה כצעד התחשבות באוכלוסייה שומרת המסורת, שפנתה אליהם בטענה כי אינה יכולה לקנות בסניפיה.

הרשת סיימה את 2008 עם מחזור של 55 מיליון שקל ואת 2009 היא אמורה לסיים עם מחזור של כ-70 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully