וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים נקש ישקיעו 30 מיליון דולר באורכידאה

מאת רנית נחום-הלוי

6.9.2009 / 23:24

המלון התל אביבי יצמח לגובה וייתוספו בו 130 חדרים. הוועדה המקומית ממליצה להפקיד את תכנית הבנייה תוך איחוד שלושה מגרשים ברציף הרברט סמואל וברחוב הירקון

מלון פארק פלאזה אורכידאה תל אביב, שבבעלות האחים ג'ו, רפי ואבי נקש, יצמח לגובה וייתוספו בו 130 חדרים בהשקעה כוללת של יותר מ-30 מיליון דולר. הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בתל אביב ממליצה להפקיד את תוכנית הבנייה המשתרעת על שטח של כ-10 דונמים, תוך איחוד שלושה מגרשים ברציף הרברט סמואל 86 וברחוב הירקון 75 ו-77.

באגף המרכזי שבמתחם ממוקם מלון (לשעבר מלון ימית) בגובה 14 קומות על קומת מסחר בשטח עיקרי של 4,350 מ"ר בנוי. אליו מתחבר מלון פארק לשעבר, שגם בו 14 קומות בשטח בנוי של 3,240 מ"ר בנוי מעל הקרקע. בשני המבנים יש בסך הכל כ-11 אלף מ"ר בנוי תת-קרקעי ושטחי שירות עיליים.

לפי התוכנית, למלון שבאגף המרכזי ייתוספו שש קומות - כך שיצמח ל-20 קומות. במגרש הסמוך יש מבנה בשם רוסלקה (שבו שכן מועדון המייק'ס פלייס) בן שתי קומות, על שטח של כ-600 מ"ר בנוי, ומעליו ייבנו עוד חמש קומות.

אבי חורמירו, מנכ"ל קבוצת ג'ורדש שבבעלות האחים נקש, מציין כי כיום יש 200 חדרי מלון במלונות הקיימים ועלות הלינה מגיעה לכ-800 שקל לחדר. בשנה האחרונה שיפצה החברה את המלון בעלות כוללת של 6 מיליון דולר.

השימוש העיקרי המוצע תאם את המדיניות העירונית ולכן שינתה הוועדה המקומית את ייעוד הקרקע הפנויה ממגורים למלונאות, בתמורה לניוד זכויות. המבנה החדש יצטרף להסדרי תנועה ותשתיות הקיימות באזור, כך שהכניסה לחניונים התת-קרקעיים תתבצע מרחוב הרברט סמואל. הערכות הן כי התוכנית תושלם בתוך שבע שנים מיום אישורה במוסדות התכנון.

"התוכנית העירונית כוללת קומפלקס של שלושה בתי מלון, היוצרים יחידה תכנונית וחזית מותאמת לכיוון רחוב הירקון ממזרח ורחוב הרברט סמואל ממערב", מסביר סגן ראש עיריית תל אביב ומ"מ הוועדה המקומית, פאר ויסנר. "הקומפלקס יוסיף לעיר תל אביב עוד 130 חדרי מלון ויחדש את המתחם הנמצא כיום במצב ירוד.

קבוצת ג'ורדש של האחים נקש מחזיקה באימפריית הג'ינס הבינלאומית. בישראל מחזיקה החברה במלון אורכידאה אילת, בעלות על 70% מחברת ארקיע ובחברת אמפא ואמפא נדל"ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully