וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר הנרצח הוביל את השוטרים לגופה ונעצר

רמי שני

6.9.2009 / 16:49

גופת אדם נמצאה אתמול בחולות אשקלון. כמה שעות לאחר מכן הגיע למשטרה אדם שטען כי בשנתו חלם על מיקום הגופה. הוא הוביל את השוטרים למקום הקבורה ונעצר כחשוד המרכזי ברצח

משטרת אשקלון טוענת היום (ראשון) שהצליחה לפענח את פרשת מציאת הגופה אתמול בעיר. הגופה, נמצאה בחולות שבין פארק "אשקלונה" לכפר הנופש הצבאי של האגודה למען החייל. ככל הידוע, הגיע אתמול בשעות אחר הצהריים תושב העיר למשטרת אשקלון עם סיפור מוזר: "החבר שלי, שנעדר מזה מספר ימים, הופיע אצלי בחלום וסיפר לי היכן הוא קבור".

חוקרי המשטרה יצאו עימו למקום עליו הצביע כמקום הקבורה ולאחר חפירה מהירה איתרו את הגופה. אחד החוקרים ביקש מהמודיע לבוא איתו למשטרה כדי "לסגור כמה פרטים". בתחנת המשטרה המשיך המודיע לספר על חלומו המוזר, שהתרחש לדבריו בשעת שנת הצהריים, עד שהבין שבעצם הוא החשוד העיקרי במעורבות בפרשה.

תוך שעות, צרפו החוקרים פרט לפרט והבינו, שהוא לא המעורב היחידי בפרשה. בחקירה הצליחו החוקרים לגלות כי אדם נוסף קשור לפרשה, ועצרו אותו. הוא יובא מחר להארכת מעצר, בבית משפט השלום.

גופת האיש, בשנות ה-40 לחייו, נמצאה אתמול אחרי הודעת חברו על היעדרותו ועל חלומו המוזר. ככל הידוע, מדובר בחסר בית, המוכר למשטרה על רקע שורה של עבירות התפרצות וגניבה שונות.

גופתו התגלתה כשהיא במצב של ריקבון וההערכה היא שאחד משני העצורים, שלטענת המשטרה קושרים עצמם לפרשה, גרמו למותו. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית כדי לקבוע את נסיבות המוות. ככל הידוע, הוא הומת לפני מספר ימים, אולי אפילו מספר שבועות.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully