וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: כלא ותקף נערת ליווי בביתו

גלעד גרוסמן ואיילה חננאל

6.9.2009 / 16:34

נסים אזולאי מפתח תקווה מואשם כי תקף וכלא נערת ליווי, לאחר שהזמינה לביתו. גם הגעת השוטרים למקום לא הרגיעה אותו ובתחנת המשטרה חשף את איבר מינו מול שוטרת

לבית משפט השלום בפתח תקווה הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד נסים אזולאי, תושב העיר בן 45, הנאשם בתקיפה וכליאת שווא של נערת ליווי. בנוסף, הוא נאשם בהפרעה לשוטר וביצוע מעשה מגונה בפומבי.

על פי כתב האישום, בשבוע שעבר הזמין אזולאי נערת ליווי לביתו ושילם לה 1,400 שקלים תמורת קיום יחסי מין. כאשר הלכה להתקלח, איים אזולאי לגנוב את כספה, ואמר לה: "כל הזונות שמגיעות לפה לא מתווכחות איתי, אני לוקח להן את הכסף, את הפלאפון ומעיף אותן".

כשניסתה נערת הליווי להתקשר למשטרה, אמר לה אזולאי שהוא ישב שנים רבות בכלא, וש"מכירים אותו" במשטרה. "את תראי, הם יבואו, ייקחו לך את הכסף, ייקחו אותך וישאירו אותי כאן".

נערת הליווי התקשרה למשטרה וניסתה לצאת מחדרו של אזולאי אבל הוא לא אפשר לה לצאת. היא החלה לרעוד ולבכות עד שהגיעה המשטרה למקום. כאשר הגיעו השוטרים הוא המשיך לאיים עליה וניסה לתקוף אותה ולקחת ממנה את הפלאפון. גם בתחנת המשטרה המשיך לאיים אזולאי על המתלוננת לעיני השוטרים. הוא אמר שהוא שינן את פרטיה, וכי יחכה לה בביתה "עם מקל בייסבול".

בשלב מסוים הפנה אזולאי את זעמו לעבר אחת השוטרות. הוא אמר לה ש"ירדוף אותה", לאחר מכן חשף בפניה את איבר מינו ואמר לה שהוא "משתין עליה ועל כל משטרת ישראל".

77 עבירות קודמות

עם הגשת כתב האישום הוגשה גם בקשה לעצור את אזולאי עד תום ההליכים. בבקשה נטען כי "אופי העבירות החמורות שבוצעו, הן בדירה והן בתחנת המשטרה, מלמד כי תעוזת הנאשם רבה. ידיו מגואלות בפשע מזה שנים - מסוכנתו רבה ואין לתת בו שמץ של אמון".

עוד נאמר במשפט כי נגד החשוד "הרשעות רבות משנת 1989 ועד היום בעבירות של תקיפה חבלנית, התנהגות פרועה במקום ציבורי, גניבה, הונאה בכרטיס אשראי, קבלת דבר במרמה, זיוף, התפרצות, הפרת הוראה חוקית, שימוש במסמך מזויף, החזקת נכס חשוד, כליאת שווא, הטרדת עד, החזקת סכין, תקיפת סתם ועוד - למעלה משבעים הרשעות בעבירות פליליות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully