וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיים חשש שאלי פחימה יימלט מהארץ"

איילה חננאל

6.9.2009 / 11:48

מעצרו של החשוד העיקרי ברצח וביתור גופותיהן של ביאטריס רודוב ובתה דניס, הוארך בתשעה ימים נוספים. פרקליטו של פחימה טוען: " נעצרו עוד 2 חשודים במעורבות בפרשה"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)


מעצרו של אלי פחימה, החשוד ברצח ביאטריס רודוב ובתה דניס, הוארך היום (ראשון) בתשעה ימים נוספים. בכך ניתנה למשטרה מלוא התקופה המותרת בחוק להשלמת החקירה. שופט בית המשפט השלום ברמלה, עמי קובו, קבע כי פחימה מסוכן לציבור וקיים חשש סביר כי ינסה להימלט מהארץ אם ישוחרר, "שוכנעתי כי המשטרה חוקרת בשקידה".

הארכת מעצר נוספת

אם לא יצליחו חוקרי המשטרה להשלים את החקירה עם סיום תקופת המעצר, ייאלצו לפנות ליועמ"ש לממשלה לבקשת הארכת מעצר נוספת, מעבר לקבוע בחוק. לוואלה! חדשות נודע כי הגשת כתב האישום נגד פחימה מתעכבת בשל אי מציאת ראשיהן של האם ובתה, שכזכור גופותיהן בותרו.

בדיון נטען על ידי פרקליטו של פחימה כי שני חשודים נוספים במעורבות בפרשה, שנודעה כ"פרשת הגופות המבותרות" נעצרו ע"י משטרת אילת. עורכי הדין, מנחם רובינשטיין ואורן שפקמן טענו כי החשודים הנם גברים אשר על פי החשד ניצלו מינית וכספית את הבת, דניס רודוב, הסובלת מבעיות נפשיות ובשנים האחרונות התגוררה באילת. על כך הגיבה המשטרה בטענה כי למעצרים באילת אין קשר לרצח. בנוסף טען עו"ד רובינשטיין, כי פחימה הוכה במהלך חקירותיו על ידי חוקרי היאחב"ל ונאמר לו על ידם כי "אנחנו נתפור לך תיק". לדבריו, הוא הגיש על כך תלונה למחלקת חקירות שוטרים.

עם תחילת הדיון, הדף פחימה את הטענות לפיהם הוא צולם מנקה את רכבו מכתמי דם בתחנת דלק. "הכול שקר", אמר פחימה לעיתונאים. עורך דינו, מנחם רובינשטיין, ביקש מבית המשפט להתחשב בכך שזו הארכת המעצר השלישית מבלי שחלה כל התקדמות בחקירה. "מרשי נשאל את אותן שאלות פעם אחר פעם", אמר רובינשטיין וביקש מבית המשפט להתחשב בכך. אולם, השופט החליט להאריך את מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully