וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימיני בביה"ש: "הייתי מסטול ואז היה בום"

6.9.2009 / 11:04

שלום ימיני הנאשם בהריגתה של מיטל אהרונסון פנה בביהמ"ש לאמה של מיטל ואמר כי "לא עשיתי כלום לבתך, לא נהגתי ברכב. הכול היה מבולבל, הייתי מסטול. לא ידעתי מי נגד מי"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה וקריינות: ענת ברק)

"לא עשיתי כלום לבת שלך. את הפוליגרף עשיתי כדי שאת תדעי שלא נהגתי", כך אמר הבוקר (ראשון) שלום ימיני הנאשם בהריגתה של מיטל אהרונסון לאימה ליאורה במהלך עדותו בבית המשפט המחוזי בתל אביב. ימיני סיפר שבאותו לילה הגיע יחד עם שי סימון ויוסי פפוש לנמל תל אביב אולם לא נתנו להם להיכנס למסיבה אליה הגיעו. בשלב זה כבר היה שיכור ומשם החליטו לנסוע לאכול פיצה, אז קרתה התאונה. "שתינו אלכוהול, ובגלל זה לא הבנתי מה קורה פה בכל הסיפור ההזוי הזה", אמר ימיני.

ימיני הכחיש שנהג ברכב שפגע באהרונסון לאחר שהתחלף עם סימון. "אף אחד לא התחלף, אף אחד לא כלום, זה סיפור של פיטר פן. שי נהג, אני אף פעם לא נהגתי ברכב". לדבריו בניגוד למה שאמר בעבר סיפר היום שהוא לא ישן במהלך הנסיעה "אבל הייתי מסטול. פתאום היה בום רציני. בום של פיגוע. האוטו התחיל לעוף ימינה ושמאלה. שאלתי את שי מה קרה והוא אמר לי עשיתי תאונה".

בהמשך סיפר ימיני כי סימון נלחץ מאוד מהתאונה. "ראיתי הרבה דברים בחיים שלי אבל הוא היה פסיכי כזה לא ראיתי. לא הצלחתי להבין בכלל מה קרה. ניסיתי כל הזמן לשאול אותו מה קרה והוא תפס את הראש והשתולל". הוא סיפר שירד מהרכב והחל ללכת עד שהוא תפס מונית ונסע לפיצריה ובדרך ראה את זירת התאונה. "ירדתי מהרכב והלכתי. הכול היה מבולבל. הייתי מסטול. לא ידעתי מי נגד מי". הוא תקף את סימון ואמר שהיה בטוח שסימון יסגיר את עצמו ולכן שתק בחקירה.

ביולי דחה בית המשפט את הבקשה שהגישה הפרקליטות לתיקון כתב האישום וקבע כי כתב האישום המקורי, שעל-פיו שלום ימיני נהג במכונית בעת התאונה, יישאר על כנו. הפרקליטות ביקשה, בעקבות העדות שנתן שי סימון, לשנות את כתב האישום ולקבוע כי הוא זה שנהג במכונית בעת התאונה.

ימיני וסימון טענו כי עזבו את הנמל כשסימון יושב במושב הנהג וימיני לצידו, אך במהלך הדרך התחלפו, כך שבעת שפגעו באהרונסון, היה ימיני הנהג. בבקשה לתיקון נכתב כי "אין חולק שבעת עזיבת הרכב הפוגע את נמל תל-אביב, כ-15 דקות לפני הדריסה, ישב סימון במושב הנהג ואילו ימיני ישב במושב שלצדו. בעת שהחל המשפט ועד עתה חלו שינויים במצב הראיות בתיק ובגרסאותיהם של העדים, ולאור זאת, הגיעה המאשימה למסקנה כי לא היו חילופים במקומות הישיבה ברכב הפוגע".

הולכת הרגל מיטל אהרונסון, בת 27, נהרגה מפגיעת המכונית שבה נסעו השניים ברחוב אבן גבירול בתל אביב. חברתה, מלי יזדי, נפצעה באורח קשה. השניים נמלטו במכונית, ששייכת לחברם ויקטור לביא, משוטרת שניסתה לעכב אותם לחקירה בנמל תל-אביב. לאחר הפגיעה בשתי הבנות נמלטו סימון וימיני. כתב האישום מייחס לשניים עבירות של הריגה, גרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, הפקרה לאחר פגיעה נהיגה בשכרות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully