וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסף החזיר לי את נעה בשקית ניילון"

6.9.2009 / 8:22

משפטו של אסף גולדרינג, הנאשם ברצח בתו, נפתח היום כשגולדרינג עצמו שומר על שתיקה. אמה של נעה: "אסף ביקש ממני סליחה. אמרתי לו שמנעה הוא לא יכול לבקש סליחה"

נועם אשל

(צילום: נעם אשל, עריכה: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

"אסף הבטיח שלא יגע בשערה מראשה של נעה והחזיר לי אותה בשקית ניילון". כך אמרה הבוקר (ראשון) ליזה מיכאל, אמא של נעה, עם פתיחת משפטו של בעלה לשעבר אסף, הנאשם ברצח בתם בת השלוש. גולדרינג עצמו הגיע הבוקר לבית המשפט כשהוא מכסה את ראשו בחולצה, וסרב לדבר עם עיתונאים.

לפני תחילת הדיון, אמרה ליזה שישבה באולם לאסף: "אמרת שתפסיק עם השקרים, רוצח. הוא חושב עדיין שהוא אבא טוב".
עם סיומו, ניגשה אחותה אלונה אל גולדרינג והטיחה בו "שתית אצלנו אכלת אצלנו. אתה רצחת אותה!"

ליזה פנתה אל נציגי התקשורת שהיו במקום ותקפה את בעלה לשעבר. "אנחנו מצפים ממדינת ישראל שאסף גולדרינג, רוצח שרצח את הבת שלו ללא סיבה בקור רוח ובתכנון, יבוא לדין. אסף ביקש ממני סליחה. אמרתי לו שמנעה הוא לא יכול לבקש סליחה והוא צריך להודות ברצח. לא ניתן לבטוח בהבטחה של רוצח".

עורך הדין של גולדרינג, גדי זילברשלג, התייחס לחומר הראיות בתיק. "עולה תמונה ברורה, ויש הוכחה חד משמעית, שהוא נטל כמות גדולה של כדורים. זה מלמד באופן ברור שהוא לא היה צלול בעת שהוא עשה את המעשה הנורא הזה". מעצרו של גולדרינג הוארך בכחודש.

וידא שליבה של נועה חדל לפעום

מכתב האישום שהוגש נגד גולדרינג לפני כשלושה שבועות עולה, כי הנאשם נטל ניילון נצמד, ניגש אל נעה אשר ישנה אותה עת במיטתו, הידק אותו לפניה תוך שהוא חוסם את כל דרכי נשימתה, עד אשר נשמה את נשימתה האחרונה.

עוד נכתב, כי גולדרינג וידא שליבה של נעה חדל לפעום ורק אז הסיר את הניילון מפניה, פשט את בגדיה אשר התלכלכו והלבישה בבגדים נקיים. לאחר מכן ניסה גולדרינג לשים קץ לחייו באמצעות נטילת כדורים.

כתב האישום גולל את מסכת האירועים הטרגית שהביאה לרצח. על פי כתב האישום, אסף וליזה התחתנו בשנת 2005. בשנת 2006 נולדה בתם נעה. בשנת 2008 עלו הנישואים על שרטון וליזה החליטה לעזוב את הבית ולעבור לגור בירושלים. בעקבות כך עבר גולדרינג לירושלים להתגורר עם ליזה ונעה זאת בניסיון לשקם את הנישואים.

ביוני 2009 עלו שוב הנישואים על שרטון וגולדרינג חזר להתגורר בבצרה. בשלב זה הבין גולדרינג כי ליזה מתכוונת להתגרש ממנו וחשד שהיא מסיתה את נעה נגדו. ב-24 ביולי, בהתאם לסיכום בין גולדרינג לליזה, לקח גולדרינג את נעה מירושלים לבצרה. יום למחרת, סמוך לשעה 2:00 , גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה לגרום למותה של נועה, וזאת על מנת לפגוע בליזה.

חוות דעת פסיכיאטרית שניתנה בתחילת אוגוסט קבעה כי גולדרינג כשיר לעמוד לדין. עו"ד גדי זילברשלג, סנגורו של גולדרינג אמר אז כי "בחוות הדעת אמנם נקבע כי מרשי כשיר לעמוד לדין, אך אני משוכנע כי מרשי לא היה בדעה צלולה בעת ביצוע המעשה וכי כך יוכח בבית המשפט. על פי הבנתי אסף לא התכוון לבצע מעשה נורא שכזה. הוא הביע צער וחרטה".

עו"ד קרן וקסלר מפרקליטות מחוז מרכז אמרה כי "מדובר בכתב אישום חמור ביותר המייחס לנאשם עבירת רצח. הדברים יתבררו במהלך המשפט. יש לנו ראיות לכך שהרצח בוצע בכוונה תחילה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully