וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה גופת האדם שנסחף בחוף קיסריה

איילה חננאל

6.9.2009 / 10:58

משמר החופים וחיל הים מצאו הבוקר את גופתו של עזאם עודה, בן 36, שנכנס אתמול לים בחוף שונית שבקיסריה ונסחף. בסוף השבוע טבעו למוות ארבעה בני אדם

משמר החופים וחיל הים מצאו הבוקר (ראשון) בג'יסר א-זרקה את גופתו של עזאם עודה (36) מג'לג'וליה, שנכנס לים בחוף שונית בקיסריה אתמול ונסחף. מרואן בסין (48), חמו של עודה, ואורי קונסטנטין (49) מבנימינה נכנסו לים אחריו במטרה להצילו, אך נסחפו בזרמים וטבעו למוות.

המציל, שמאייש את הסוכה של חוף ג'אסר א זרקא, הוא זה שהבחין בגופתו של עודה צפה על פני המים, כך מסר מפקד משטרת חדרה סגן ניצב בני הרנס. המציל נכנס אל המים ומשה את הגופה החוצה. באותה עת נכח אחיו של עודה בחוף והוא זיהה אותו כאחיו. כוחות תחנת משטרת חדרה וזכרון יעקב נמצאים במקום וממשיכים לטפל באירוע.

בתוך כך, צעיר בשנות העשרים לחייו טבע אמש בחוף גאולה - חוף בלתי מוכרז - בתל אביב. הצעיר הוצא מהמים ללא רוח חיים על ידי אזרחים שהיו במקום. בשלב זה זהותו אינה ידועה . גופתו הועברה למכון הפתולוגי באבו –כביר.

באחרונה התרבו מקרי הטביעה בחופי הארץ. ב-23 באוגוסט טבעו למוות שני בני אדם, בן 59 ובן 25 בחוף בת גלים בחיפה וסמוך ליישוב ג'סר א-זרקא. שבוע לפני כן, טבעו שלושה בני אדם בבריכות ברחבי הארץ. בבריכה בפארק המים במימדיון בתל אביב טבע למוות גבר בן 51. בבריכה של אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע התמוטט גבר בן 70 ופונה במצב קשה לבית החולים סורוקה בעיר.

(עדכון ראשון: 8:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully