וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח באשקלון: גופת גבר נמצאה ליד הים

רמי שני

5.9.2009 / 18:44

בחוף הים בעיר נמצאה גופת גבר בשנות הארבעים לחייו. המשטרה חושדת כי נרצח על רקע סכסוך ועצרה אדם בחשד למעורבות. גופת הנרצח הועברה לנתיחה שלאחר המוות

גופת גבר בשנות הארבעים לחייו נמצאה אחר הצהריים (שבת) בחוף הים באשקלון. מדובר באדם כבן 40 המוכר למשטרה, אך אינו מוגדר כעבריין. ההערכה הראשונית היא שהוא נרצח על רקע סכסוך. בידי המשטרה אדם, שככל הנראה חשוד במעורבות ברצח.

שוטרים הגיעו אחר הצהריים לחוף הים באשקלון בעקבות מידע מודיעיני שקיבלו ומצאו את הגופה קבורה בחול. היא תועבר לבדיקת נסיבות המוות במכון לרפואה משפטית באבו כביר. מפרטים ראשונים מהחקירה שנפתחה עולה כי האיש נעדר זמן מה מביתו, אך הדבר לא דווח למשטרה.

בתוך כך, חלה היום התפתחות בחקירת נסיבות מותו של שחר עמר, תושב נשר בן 20 שנמצא אתמול ללא רוח חיים בעיר. בעקבות נתיחת הגופה עלה החשד כי הוא נרצח באמצעות מהלומות מחפץ קהה בראשו. החשוד העיקרי בביצוע המעשה, בן 28 תושב נשר המוכר למשטרה, הסגיר עצמו באמצעות עורך דינו.

אחיו בן ה-25 החשוד במעורבות ברצח נעצר אמש על ידי המשטרה. מפקד תחנת זבולון ג'מאל חכרוש, מסר לוואלה! חדשות כי ההערכה היא שמדובר על רקע סכסוך בין עבריינים וכי הערב תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של שני האחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully