וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנוען דרס שוטר בבת ים - ונמלט

בעת שעמד במחסום ברחוב הגיבורים בבת ים, נפגע שוטר מאופנוע שפגע בו ונמלט מהמקום. המשטרה עורכת סריקות אחר האופנוען הבורח

שוטר נפגע היום (שבת) באורח קל עד בינוני בתאונת "פגע וברח" בה היה מעורב אופנוע ברחוב הגיבורים בת ים. המשטרה עורכת בשעה זו סריקות בסיוע מסוק באזור. השוטר הובהל על ידי צוות מד"א איילון כשהוא סובל מפגיעת ראש לבית החולים תל השומר.

מבדיקה ראשונית עולה כי השוטר שנפגע, הקים מחסום זמני יחד עם שוטר נוסף שנועד לביצוע בדיקות שגרתיות ברחוב המחבר בין בת ים ליפו. השוטר ושותפו עמדו במחסום כשהשוטר שנפגע הבחין באופנוע המתקרב, הוא הרים את ידו וסימן לרוכב האופנוע לעצור. אולם האופנוען שרכב על אופנוע מסוג ימאהה T-Max בצבע שחור, המשיך בנסיעתו ישירות לעבר השוטר ופגע בו בחוזקה. על פי עדי ראיה שהיו במקום, "נהג האופנוע לא נראה כמי שלא הבחין שסימנו לו לעצור מאחר והשוטר עמד ממש מולו, והיה נראה כאילו הוא מתכוון לדרוס אותו".

בשלב זה התנגש האופנוע בשוטר והמשיך במנוסתו. השוטר השני טרם הספיק להבחין בנעשה על מנת לשלוף את אקדחו במטרה לעצור את הדורס מאחר והיה עסוק בבדיקת רכב בצידו השני של הכביש. בעקבות התאונה, התפרקו חלקים רבים מהאופנוע ונותרו בזירת התאונה וכעת חוקרי מרחב איילון מנסים באמצעותם לזהות את האופנוע הפוגע.

תאונה זו מצטרפת למספר תאונות "פגע וברח שאירעו בשבועות האחרונים: בשבת שעברה, הסגיר עצמו למשטרה נהג שהיה מעורב בתאונת "פגע וברח" שאירעה בבני ברק. הנהג, בן 21 תושב בני ברק, הודה בחקירה במעורבותו בתאונה. הוא סיפר לחוקרים כי נתקף בהלה ולכן ברח. בתום חקירתו שוחרר הנהג בערבות ורישיונו נשלל לחודשיים.

מוקדם יותר באותו היום, נפצעה אישה בת 72 מפגיעת רכב, כשחצתה את הכביש ברחוב אלי הכהן באשקלון. הרכב נמלט מהמקום. עוברים ושבים שהבחינו בנפילתה, הזעיקו צוות של מגן דוד אדום. הצוות פינה אותה במצב בינוני עד קשה לבית החולים ברזילי באשקלון. הודעה על האירוע, נמסרה למשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully