וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן:" ארה"ב מעבירה מידע מזוייף לאו"ם"

5.9.2009 / 10:45

לדברי עלי אסגהר, שליח של אירן לאו"ם, המסמכים שהעביר המודיעין האמריקאי לסוכנות לאנרגיה אטומית של האו"ם אינם מקוריים וכי אין ברשותם מסמכים כאלה

בכיר במשטר האירני האשים הבוקר (שבת) את ארה"ב בסיפוק מידע מודיעיני מזוייף לאו"ם המראה על התקדמות, כביכול, של אירן לקראת פיתוח פצצה גרעינית. לדברי הבכיר, עלי אסגהר, המסמכים שהעבירה ארה"ב לסוכנויות האו"ם אינם מקוריים ולממשלת ארה"ב אין כל מסמכים כאלה.

סוכניות המודיעין במערב העבירו לאחרונה לידי הסוכנות לאנרגיה אטומית של האו"ם עדויות על פעולותיה של אירן. על פי העדויות אירן עוסקת בחודשים האחרונים בשילוב של העשרת אורניום, ניסויים בחומרי נפץ ושדרוג טילים בצורה המרמזת על ניסיון לפתח ראשי נפץ גרעיניים.

אמש אמר שר החוץ של שבדיה, קארל בילדט, הנשיאה התורנית של האיחוד האירופי, כי "האיחוד מוכן לחדש את שיחות הגרעין עם אירן או להתעמת עמה אם תבחר בעימות". את הדברים אמר בילדט בפתח כינוס שרי החוץ של האיחוד האירופי בשטוקהולם. הממונה על קשרי החוץ באיחוד האירופי, חוויאר סולאנה, הבהיר שעד כה לא התקבלו הצעות חדשות מאירן בנושא תוכנית הגרעין שלה. לדבריו, הוא מקווה לשוחח עם נציגי טהרן בשעות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully