וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשיפת אזרחים לאפריקה-לא יותר משברי אחוז"

TheMarker Online

4.9.2009 / 20:32

"אנחנו בדקנו את העובדות": כך אמר שר האוצר יובל שטייניץ בראיון לערוץ 10. שטייניץ הוסיף כי משרדו לא יתערב ביחסים בין לווים למלווים - "נשאיר את זה לשוק"

"אנחנו בדקנו את העובדות: החשיפה של אזרחי ישראל לאפריקה ישראל לא עולה על שברי אחוז" - כך אמר היום שר האוצר יובל שטייניץ בראיון לערוץ 10. שטייניץ הוסיף כי משרדו לא יתערב ביחסים בין לווים למלווים - "נשאיר את זה לשוק".

לשאלה מדוע משרד האוצר לא מתערב בסוגיית הדולר השיב שר האוצר כי "המדיניות המוניטרית היא באחריות בנק ישראל והנגיד. אני חושב שיש לנו נגיד מצויין והמדיניות בתחום הזה, כמו גם בתחום הריבית, נעשית באופן מושכל ובהתייעצות איתנו".

ביחס לשאלה אם הוא תומך בהמשך כהונתו של נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, אמר שטייניץ כי "יש לנו נגיד מצויין שמעמדו בעולם הוא נכס למדינת ישראל".

שר האוצר אמר כי משרדו לא יעדכן בקרוב את תחזית הצמיחה, כפי שעשה בנק ישראל: "אנחנו מעדיפים להיות זהירים ולא לשנות את התחזית שלנו כל חודשיים-שלושה".

לשאלה האם אין צורך בביטול "אחריות העל" של ראש הממשלה בנוגע לכלכלה, אמר שטייניץ כי זה מעניין אותו "כשלג דאשתקד". שטייניץ הוסיף כי "אנחנו עושים יחד את הדברים הנכונים בכלכלה. חברות דירוג האשראי, למרות המשבר, לא הורידו את דירוגה של ישראל. בעולם אהבו את התקציב הדו-שנתי ואת התוכנית הכלכלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully