וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותר הרכב שנגנב יחד עם הפעוט

קובי מנדל ורמי שני

4.9.2009 / 1:34

מקרה נוסף בו השאיר הורה את ילדו הפעוט ברכב נגמר הפעם בכי טוב. האב השאיר את הפעוט ברכב ויצא לחנות, כששב גילה שהרכב נגנב. הרכב אותר והפעוט חולץ ללא פגע

המשטרה מצאה הלילה (שישי) בשפרעם את הרכב שנגנב ובתוכו פעוט. הפעוט חולץ מהרכב ללא פגע. הפעוט הושאר אמש ברכב מסוג יונדאי, בזמן שבעליו יצא לחנות להשכרת סרטי DVD. כשיצא בעל הרכב מהחנות, הבחין כי הוא נגנב יחד עם בנו הפעוט. שוטרים מתחנת שפרעם הציבו מחסומים וכן הזעיקו מסוק משטרתי בניסיון לאתר את הרכב שנגנב. המשטרה תחקור האם מדובר במקרה של רשלנות הורים.

מקרה אחר בו הושארו ילדים לבדם ברכב הסתיים בצורה מלחיצה קצת פחות. צוות כיבוי אש חילץ שני ילדים שהיו נעולים ברכב בו הושארו על ידי הוריהם. בלשי משטרה הבחינו בילדים שננעלו ברכב המשפחתי במתחם הקניות "ביג" בבאר שבע, והזעיקו את צוות ההצלה. הילדים הועברו לידי משפחתם ולא נזדקקו לטיפול רפואי.

לפני שבוע חולץ תינוק בן שנתיים מרכב ברחוב עליאש בירושלים. שוטרי תנועה שהיו בסיור רגלי הבחינו בתינוק נעול בתוך רכב. השוטרים הזעיקו את מד"א, ניפצו את שמשת הרכב וחילצו את התינוק. מד"א טיפל בתינוק, שחולץ כשהוא במצב טוב. הוריו שהגיעו רק לאחר כחצי שעה לרכב עוכבו לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully