וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער: "ממשלת אולמרט מכרה את העיר העתיקה"

פנחס וולף

3.9.2009 / 21:30

כך אמר שר החינוך סער בהשקת כוסית לשנה החדשה. לטענתו, הפלסטינים לא מסכימים לשוב לשולחן המו"מ בגלל ויתורי ראש הממשלה לשעבר

"הליכוד עלה לשלטון לאחר שהוסכם לחלק את ירושלים, כולל מכירת העיר העתיקה למשטר בינלאומי והכנסת עשרות אלפי פליטים לישראל", כך אמר הערב (חמישי) שר החינוך גדעון סער. "זאת המציאות המדינית שירשנו והיה צריך לסובב את ההגה לכיוון אחר", אמר.

סער, שנשא דברים בהרמת כוסית לכבוד ראש השנה החדשה, אמר כי הפלסטינים מסרבים לחדש את השיחות בשל הדרישה שהן ימשכו מנקודת הוויתורים של ממשלת אולמרט, "אך תביעה זו לא תתקבל", אמר.

לדבריו, "במציאות לא פשוטה, ראש הממשלה שלנו צריך לשמור על מכלול האינטרסים הלאומיים, על ההתיישבות, על ירושלים וגם על מערכת היחסים עם ארצות הברית, ולהימנע מבידוד בינלאומי".

לטענת שר החינוך, "הדרך לשמור על ירושלים היא לשמור על הממשלה בראשות הליכוד". בסיום דבר ביקש סער ממלפגתו לתת גיבוי מלא לראש הממשלה במהלכיו השונים.

חברו לסיעת הליכוד בכנסת, דני דנון, שהשתתף אף הוא בכנס, הגיב לתמיכה המוחלטת שנתן השר סער לראש הממשלה ואמר כי "לתת גיבוי עיוור לראש הממשלה מבלי לדעת את כוונותיו הוא צעד מסוכן שבעבר ראינו לאן הוא הוביל. ניתן גיבוי לדברים שנדע שהם טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully