וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין מין סדרתי נידון ל-9.5 שנות מאסר

רמי שני

3.9.2009 / 19:58

עבריין המין, צעיר בן 20 מבאר שבע, נאשם באונס בנות משפחתו. השופטים נימקו את העונש המופחת בשל ההתעללות המינית שחווה בילדותו ומצבו הנפשי הקשה

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (חמישי) תשע שנות מאסר וחצי על תושב העיר בן 20, באשמת ביצוע עבירות מין קשות בילדות בנות משפחתו. בגזר הדין נכתב כי הנאשם "הורשע על יסוד הודאתו במסכת של עבירות מין אותן ביצע באחותו בת השש בבית הוריהם, שם התגוררו יחדיו".

הרכב שלושת השופטים ברוך אזולאי, נתן זלוצובר וצילה צפת, כתב כי על אף שהורשע בהיותו קטין בעבירות מין והושם במעון נעול, לא היה די בכך כדי להחזירו למוטב.

על פי גזר הדין, הנאשם נתן דרור ליצרו תוך שהוא בוחר לו את המטרה הזמינה והחלשה ביותר באותה השעה, אחותו הקטינה. הנאשם ניסה מספר פעמים לאנוס את המתלוננת ולבצע בה מעשי סדום ומשלא הצליח, הסתפק בביצוע מעשים מגונים עד אשר הגיע לסיפוקו. בטרם הודיעו השופטים על גזר הדין, הציגו השלושה שורה של עבירות מין אותן ביצע במהלך השנים מאז היותו נער.

בית המשפט אף הגדיר אותו כמסוכן לציבור, אחרי שהוא עצמו היה נתון להתעללות מינית במוסד הסגור בו שהה: "הנאשם מפגין התנהגות אימפולסיבית ואלימה כלפי עצמו וכלפי אחרים, בעל סף גירוי ותסכול נמוכים ביותר, בעל דחפים מיניים מוגברים ונעדר יכולת לדחות סיפוקים עד כי אינו נרתע מביצוע עבירות אף בנוכחות אחרים וכן במקומות ציבוריים".

הרכב השופטים הציג תיאורים קשים מאוד של תנאי חייו של הצעיר, כנסיבות מקלות על ענשו. הם הצביעו גם על כך, שאינו מודע לחומרה שבמעשיו: "נסיבות חייו אינן קלות, הנאשם סבל בילדותו מהפרעת אישיות ומקשיי קשב וריכוז אשר נזנחו ולא טופלו, כך נדד בין מסגרות שונות ובעיותיו החברתיות והאישיות הלכו והתעצמו, מה גם שהנאשם גדל בסביבה משפחתית אלימה ושאינה תומכת ויתר על כן, נפל בצעירותו קורבן לתקיפה מינית בפנימייה בה למד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully