וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים: השביתה הסתיימה, הילדים חוזרים לגן

יוסי מדריסוביץ'

3.9.2009 / 13:21

יומיים לאחר ההכרזה על השביתה שהותירה את ילדי הגנים בבית, הודיע ועד העובדים על סיומה. פורום משותף של העובדים והנהלת העירייה יגבשו פתרון לעובדי החברות העיורניות

ועד עובדי עיריית ירושלים הודיע בצהרים (חמישי) על סיום השביתה וזאת לאחר שאנשי ההסתדרות והעירייה הגיעו להבנות על גורל העובדים בחברות העירוניות. לפי ההסכם, יוקם פורום משותף של ועד העובדים והנהלת העירייה, שיגבשו את מנגנוני הקליטה של כ-3,500 העובדים בחברות העירוניות.

בתוך כך, כ-450 מגני הילדים בירושלים לא נפתחו היום בגלל שביתת עובדי העירייה שעליה הוכרז לפני יומיים. לעומת זאת, ברוב בתי הספר בעיר התקיימו הלימודים וזאת לאחר שמשרד החינוך העביר תקציב שנועד לאפשר לקבלני משנה לבצע פעולות ניקיון.

עוד לפני שנודע על סיום שביתת העובדים אמרה אתי בנימין, יו"ר הנהגת ההורים הארצית והמקומית, לוואלה! חדשות כי בשל התנגדות של הסתדרות המורים והנהגת ההורים, נמנעה מהורים האפשרות להחליף בהתנדבות את הסייעות. לדברי בנימין, "הסתדרות המורים הנחתה את הגננות שלא לפתוח את הגנים עם הורים מחליפים. גם אנחנו מתנגדים לכך מפני שלהורים אין שום כיסוי ביטוחי".

עוד אמרה בנימין כי "אנו מתנגדים באופן עקרוני לניהול מאבקים על גבם של הילדים ואנו לא מוכנים שישתמשו בילדים לניהול המאבקים. אני קוראת ליו"ר ועד העובדים ולראש העירייה לוותר על המלחמות והאגו, לשבת סביב השולחן ולפתור את הבעיות. בעיות פותרים בהידברות ולא במלחמות. קשה לנחם את ההורים ברגעים האלה, אני בהחלט מבינה אותם, אבל אין מה לעשות לפני שנצליח להשיג כיסוי ביטוחי. בכל מקרה, לא נוכל לאפשר לבעיה להמשיך זמן רב".

עדכון ראשון: 12:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully