וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה חומרנית: רווחי שיא למדונה

טלי גולדשטין

3.9.2009 / 11:31

זמרת הפופ מוכיחה שוב כי היא רלוונטית מתמיד ועשירה מתמיד: Sticky & Sweet, שהגיע גם לישראל, הוא מסע ההופעות הרווחי ביותר של זמר סולו

מעריצי מדונה שהיו בהופעה שלה בתל אביב בוודאי נהנו מאד, ובדרך גם עזרו להתפיח את הארנק של כוכבת הפופ. מנתונים שפרסמה אתמול (רביעי) חברת קידום ההופעות "לייב ניישן" עולה כי מדונה הצליחה לשבור את השיא של עצמה במהלך מסע ההופעות "Sticky & Sweet" , שהיה ה"טור" הרווחי ביותר אי פעם של זמר סולו (לעומת להקה).

הנערה החומרנית גרפה 408 מיליון דולרים לאחר שהופיעה בפני 3.5 מיליון מעריצים ב-85 הופעות. מסע ההופעות הסתיים אתמול בישראל, בה הופיעה הזמרת פעמיים.

"Sticky & Sweet" שבר את השיא של מסע ההופעות הקודם של מדונה מ-2006, "Confessions", שגרף 194 מיליון דולרים במהלך 60 הופעות בפני 1.2 מיליון מעריצים. חשוב לציין, כי מסע ההופעות הנוכחי נכללו הופעות באתרים גדולים בהרבה מאלו בהם הופיעה הזמרת במסע ההופעות הקודם.

ב-28 בספטמבר, יושקו הדיסק וה-DVD החדשים של מדונה - "Celebration". הדיסק יהווה מעין סיכום של 27 שנות יצירתה של הזמרת בעודה חתומה בחברת ההקלטות "וורנר מיוזיק גרופ". ב-2007, עזבה מדונה את "וורנר" וחתמה על חוזה בן עשר שנים בשווי 120 מיליום דולרים עם "לייב ניישן".

מסע ההופעות הרווחי ביותר אי פעם היה "Bigger Bang" של האבנים המתגלגלות, שגרף 558 מיליון דולרים, 4.7 מיליון בני אדם צפו בו במהלך 144 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully