וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מידרוג הורידה את דירוג החוב של אפריקה

טל לוי

3.9.2009 / 11:11

חמישה ימים לאחר שאפריקה הודיעה כי תתקשה לפרוע את כל חובותיה, גם חברת מידרוג הורידה את דירוג איגרות החוב של החברה בלא פחות מ-11 דרגות מ-Baa1 ל-Caa3

חמישה ימים לאחר שאפריקה הודיעה כי תתקשה לפרוע את כל חובותיה, נזכרו גם בחברת הדירוג מידרוג להוריד את דירוג איגרות החוב של החברה בלא פחות מ-11 דרגות מ-baa1 ל-caa3 עם אופק שלילי. שלשום הודיעה גם חברת דירוג האשראי מעלות על הורדת הדירוג של אפריקה ב-10 דרגות.

הדירוג של מידרוג משקף מחד את ההסתברות העולה לאי עמידה בזמן בתשלומי הקרן והריבית ומאידך את שיעור השיקום (recovery) שמידרוג מעריכה שיכול ויהיה לאג"ח. מידרוג מעריכה את יכולת השיקום (recovery) ב-60% עד 80%.

מידרוג ביצעה בימים האחרונים הערכה כללית ליכולת השיקום על ידי שימוש במודל run-off לפיו החברה, ברמת הסולו, מממשת את מלוא פעילויותיה, החזקותיה בחברות הציבוריות ונכסיה, כנגד החזר מלוא חובה הפיננסי. על בסיס הערכות מעריכה מידרוג את יכולת השיקום של אפריקה בשיעור של 60-80%, ובהתאם מציבה מידרוג דירוג של caa3 לאיגרות החוב אותן הנפיקה החברה.

במקביל הודיעה מידרוג שתמשיך לעקוב אחר פעילות החברה והתפתחות תהליך ארגון החוב על ידי החברה. "דירוג סדרות החוב עלול להשתנות כתוצאה מהרעה בפעילות החברה, יכולת החברה לממש נכסיה וההסדר אותו תציע החברה למחזיקי איגרות החוב", הסבירו במדרוג.

עוד הודיעה מידרוג כי היא בוחנת את השלכות הקשיים באפריקה ישראל להשקעות על חברות מוחזקות מדורגות: אפריקה מגורים עם דירוג נוכחי a1, אופק דירוג שלילי; אפריקה תעשיות עם דירוג נוכחי a3 ואופק שלילי. לאחר סיום הבחינה תעדכן מידרוג את דירוג חברות אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully