וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות אחרי ששוחרר: השוטר המתחזה שוב נעצר

איילה חננאל

3.9.2009 / 15:23

מעט לאחר ששוחרר למעצר בית, נעצר בשנית החשוד שהתחזה לשוטר כדי לספק עצמו מינית. זאת בעקבות תלונות שקשרו אותו למעשים נוספים

תושב אבן יהודה, בן 35, החשוד כי התחזה לשוטר והטריד נשים שוחרר אמש (רביעי) למעצר בית, אך נעצר בשנית זמן קצר אחר כך. זאת לאחר שהתקבלה עוד תלונה, הקושרת את החשוד למעשה מגונה נוסף.

לפי החשד, עצר האיש נהגת לפני מספר ימים באזור רעננה, כביכול לאחר שביצעה עבירת תנועה. כשיצאה הנהגת מרכבה, החמיא לה החשוד על גופה ושאל "מה את מוכנה לעשות כדי לבטל את הדו"ח?" הבוקר יובא החשוד שוב להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

במהלך הדיון להארכת מעצרו, שנערך בבית משפט השלום בתל אביב, נטען שעד כה ארבע נשים התלוננו על מעשיו. למרות זאת מעצרו של החשוד הוארך רק עד למחר, וזאת על אף בקשת המשטרה כי מעצרו יוארך בחמישה ימים. מחר הוא יובא בשלישית לדיון בהארכת מעצרו.

לפני כשבועיים התלוננה נערה צעירה בתחנת משטרת גלילות וטענה כי בעת שנסעה על כביש החוף עצר אותה אדם במדי שוטר, ניגש לחלונה וביקש לראות את רישיונותיה. לטענתה, הוא החל לשוחח איתה והסתכל על רגליה. המתלוננת הבחינה שהחשוד מזיז את ידו הימנית בתנועה של אוננות ומדבר בכבדות והבינה כי הוא מנסה לענג עצמו מינית.

באמצעות דגימת DNA שנלקחה מתאי זרע על דלת המכונית של המתלוננת וכן טביעות אצבעות, הצליחה המשטרה לזהות את החשוד. בחקירתו, הכחיש כי התחזה לשוטר או ביצע מעשה מגונה בפומבי והוסיף כי רק רצה "להתחיל עם המתלוננת".

בדיון שהתקיים אתמול בבית המשפט טען סניגורו של החשוד, עו"ד נחמי פיינבלט, כי החשוד "שם אפוד זוהר כי זו חובה כשיוצאים מהרכב. איני יודע מה מידת התמימות של המתלוננת, אך תמוהה שעצרה באמצע הלילה לאדם ללא מכונית משטרה".

(עדכון ראשון: 10:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully