וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הגיע הקץ לאלימות החרדים בירושלים?

תום גולדהנד

2.9.2009 / 20:35

ראשי העדה החרדית חוששים כי גל האלימות הגואה בירושלים עלול לצאת משליטה. בכרוזים שפרסמו קוראים ראשי העדה להפסיק את האלימות, היריקות והגידופים

האם האלימות החרדית בירושלים תגיע לסופה. השוטרים שנאבקים מדי שבת בעשרות צעירים חרדים שמתפרעים במחאה על פתיחת חניון קרתא, יוכלו ככל הנראה בשבת הקרובה לנוח. בקול קורא שפירסמו ראשי העדה החרדית צויין כי יש להפסיק את גילוי האלימות בכל צורה שהיא.

בדיון בהארכת מעצרם של עצורי העדה החרדית שנערך היום (רביעי) מסר פרקליטם עו"ד יאיר נהוראי הודעה בשמם של ראשי העדה החרדתית. נהוראי סיפר לוואלה! חדשות כי בדיון שקיים עם ראשי העדה החרדית הם מסרו לו את ההודעה, לפיה יש להפסיק את האלימות. "יצא קול קורא מצד המנהיגות החרדית. בהודאה נמסר שיש להימנע מאלימות בכל צורה ודרך כלשהי. הקול הקורא מאפיין את כל סוגי האלימות – יריקות, גידופים, חסימת כבישים"

בכרוז שהופץ נכתב כי לא יתקיימו עוד הפגנות ליד חניון קרתא. בכרוז נכתב כי "הננו להזהיר לא לעשות שום מעשה אלימות כזריקת אבנים, הצתת פחי אשפה, יריקות או להזיק לרכוש, כמו כן אסור לעצור מכוניות על הכביש שזה סכנת נפשות".
אמש הותקף בידי חרדים בשכונת מאה שערים בירושלים נהג מונית שנפצע ונמלט. הנהג נכנס לשכונה סמוך לחצות, בעת שמאות חרדים חסמו את כיכר השבת בשכונה.

במהלך החודשים האחרונים הפגינו והתפרעו מאות חרדים, החרדים שרפו פחי אשפה וחסמו את הכבישים בשכונת מאה שערים. בהפגנות נפצעו בשבוע האחרון חלה החרפה בעימותים ו-17 חרדים נעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully