וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגיש בבית: צ'אווס ייפגש עם אסד בדמשק

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.9.2009 / 16:20

נשיא ונצואלה הוגו צ'אווס, הנמצא כעת בלוב, יגיע מחר לסוריה מלווה בשריו. "אני מתגעגע לשכונות העתיקות של דמשק". לאחר מכן ימשיך צ'אווס לאירן וייפגש עם אחמדינג'ד

נשיא ונצואלה הוגו צ'אווס יגיע מחר (חמישי) לביקור בסוריה, במהלכו הוא צפוי להיפגש עם הנשיא בשאר אסד ועם בכירי ממשל סורים נוספים. בראיון שהעניק לעיתון הסורי "אל-ווטן" אמר צ'אווס, הנמצא כעת בלוב לרגל חגיגות 40 שנה לעליית מועמר קד'אפי לשלטון, כי הוא משתוקק לטייל ברחובות דמשק ולהיפגש עם אסד.

אל ביקורו של צ'אווס בסוריה, שיארך יומיים, תתלווה גם משלחת פוליטית וכלכלית גדולה שתכלול בין השאר את שר החוץ, שר האנרגיה ושר התעשייה והמסחר. בראיון לעיתון הסורי אמר צ'אווס כי הוא מתגעגע לשכונות העתיקות של דמשק. הוא החמיא לנשיא אסד ותאר את העם הסורי "עם אדיר".

לאחר ביקורו בסוריה צפוי צ'אווס לבקר גם באירן, שם ייפגש עם הנשיא הישן-חדש מחמוד אחמדינג'ד. הוא הבהיר כי בכוונתו להדק את היחסים עם אירן וציין כי תחנותיו הנוספות תהיינה אלג'יריה, רוסיה ובלורוסיה. ביקורו האחרון של צ'אווס בסוריה היה ב-2006, במהלכו חתמו הצדדים על הסכמי שיתוף פעולה בתחומי סחר, תיירות, נפט, תעבורה וחקלאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully