וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד החשודה בהתעללות: "לא אפגע בבני"

קובי מנדל

2.9.2009 / 15:04

מעצרה של עורכת הדין החשודה בהתעללות בבנה בן ה-12 הוארך ביממה. עורך דינה: מדובר בסכסוך שכנים וזו הפעם השלישית ששכנתה מתלוננת עליה

בית המשפט השלום בקריות האריך היום (רביעי) ביממה את מעצרה של עורכת הדין מנהריה החשודה בהתעללות בבנה בן ה-12. המעצר בוצע לאחר ששכנתה, שוטרת במקצועה הזעיקה את המשטרה.

עורך דינה של האם טען כי מדובר בסכסוך שכנים וזו הפעם השלישית ששכנתה מתלוננת עליה. לדבריו, "בחודש מאי כבר נטען כי היא מתעללת בבנה וכבר אז גילו כי החבלות הן תוצאה של קטטה בבית הספר". כמו כן הוסיף עורך הדין כי "באוגוסט החליטו השוטרים על דעת עצמם להוציא את ילדיה של עורכת הדין מרשותה אך השופטת אורית קנטור הורתה להחזירם". עוד טען עורך הדין כי טרם נגבתה עדות מהנער.

האם החשודה אמרה כי מדובר בסיפור קפקאי וכי בנה הוא כל עולמה. "לא אפגע בילד שלי. אלימות היא לא דרך החיים שלי ואני מבקשת לשחרר אותי", אמרה האם. השופט מרדכי ארגמן ציין בהחלטתו כי על בית המשפט להפעיל זהירות מיוחדת במקרה זה. "על פי חומר הראיות עולה חשד לביצוע עבירה אך יש צורך בעדות הבן על מנת להפריך החשד", כתב השופט. המשטרה ביקשה להאריך המעצר בשבוע אך בית המשפט אישר הארכת מעצר של יומיים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully