וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד באונס התאבד בתלייה בתא המעצר

איילה חננאל

2.9.2009 / 10:53

העציר, שהתאבד בתלייה בעזרת חוט מכנסיו, מצטרף למקרי התאבדויות נוספים של עצירים בחודש האחרון. מחר תיפתח ועדת החקירה לבדיקת נסיבות מותו של דודו טופז

אדם העצור בחשד לביצוע אונס נמצא היום (רביעי) כשהוא תלוי בתאו בעזרת חוט מכנסיו. הוא טופל במקום אך נקבע כי הוא מת. העציר שהה באגף העצורים עם עוד תשעה עצורים. משטרת ישראל תבדוק את נסיבות האירוע.

שלשום, סמוך לשעה תשע בערב נכנס גבר בן 71 תושב העיר לתחנת המשטרה ברמת השרון שברחוב טרומפלדור, ביקש מהיומנאית לרשום את שמותיהן ומספרי הטלפון של אישתו ובתו, שלף לפתע אקדח, הכניס אותו לפיו וירה בעצמו למוות.

לפני כחודש התאבד עציר בן 24 בתא המעצר של תחנת גלילות בהרצליה. מהמשטרה נמסר כי מדובר בצעיר שנעצר לילה לפני כן בתל אביב על ידי משטרת מרחב יפתח על עבירות סמים. מכיוון שהוא תושב הרצליה, ומבוקש גם שם על עבירות רכוש נוספות, הוא הועבר לתחנת משטרת גלילות לצורך המשך חקירה ושם בחר לשים קץ לחייו.

התאבדויות אלה מצטרפות להתאבדותו של הבדרן דודו טופז בתא המעצר. מחר יפתחו הדיונים בוועדה לבדיקת נסיבות התאבדותו של טופז. הדיונים נדחו עד תום השבעה על מותו של הבדרן בעקבות בקשת משפחתו של הבדרן לקיים את הדיונים בנוכחותה. הוועדה, בראשות תת ניצב עופרה קלינגר, תחקור בין היתר את תפקוד הסוהרים בכלא ניצן, בו הצליח טופז לשים קץ לחייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully