וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הפעם: אף אחד לא זכה ב-60 מיליון בלוטו

עומר רבין

2.9.2009 / 8:13

אף משתתף לא הצליח לנחש נכונה את צירוף המספרים שעלה בגורל אמש. במוצ"ש יגיע הפרס הגדול ל-62 מיליון שקלים - הגדול בתולדות מפעל הפיס

לפעמים חלומות לא מתגשמים: על אף שיאי המכירות שרשם מפעל הפיס אף אחד מהמשתתפים לא הצליח לנחש אמש נכונה את 6 הספרות שעלו בגורל ולקחת הביתה את הפרש הנכסף שעמד על 30 מיליון שקלים בהגרלה הרגילה ו-60 מיליון שקלים בהגרלת הדאבל לוטו.

המספרים שעלו בגורל, לטובת אלה שהעדיפו להירדם עם מדונה ולא עם הכדורים המתעופפים מתוך המכונה בבית מפעל הפיס, הם: 4, 8, 11, 16, 27 ו-31. המספר החזק שעלה בגורל הוא 1.

אמש דיווח מפעל הפיס על מכירת כרטיסים מוגברת בעיקר בשעות ובדקות שקדמו להגרלה עצמה. בדוכני הלוטו נרשמה תנועה ערה ונמכרו טפסי השתתפות עד השעה 22:30 - חצי שעה לפני מועד קיום ההגרלה עצמה.

בהתאם לתקנון הלוטו ומאחר ולא נמצא זוכה - יעמוד במוצ"ש הפרס הראשון בדאבל-לוטו על 62 מיליון שקלים - מדובר בסכום הזכיה הגדול ביותר אי פעם בהגרלה במדינת ישראל. בהגרלת הלוטו הרגילה יעמוד הפרס הראשון על 31 מיליון שקלים.

במקביל להיסטריית מילוי הטפסים התעוררה אמש פעם נוספת ביקורת על מבנה ההגרלה החדש של מפעל הפיס, שכבר זכה לביקורת נוקבת מצד בכירים באוצר לשעבר: על פי סטטיסטיקאים ואנשי אקדמיה השיטה החדשה בה פועל הלוטו יוצרת מצג שווא של פרסים מוגדלים אך למעשה פוגעת באופן משמעותי בסיכוי הסטטיסטי לזכות בהגרלה, לאור הצורך לנחש 6 מספרים כדי לזכות בפרס (במקום 5 בעבר) ובגלל היבטים טכניים נוספים הנוגעים למילוי הטופס. במפעל הפיס הגיבו כבר בעבר לטענות המדוברות וטענו כי "היענות הציבור מדברת בעד עצמה וכמוה גם הזוכים המאושרים בהגרלות הלוטו האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully