וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים ב-H&M: הוניגמן תקים רשת לגברים

עדי דברת-מזריץ

2.9.2009 / 7:07

הוניגמן מקיימת מגעים עם הדוגמן הספרדי אנדראס סגורה שעשוי לשמש פרזנטור של הרשת החדשה. החנות הראשונה תיפתח באוקטובר בקניון G שבכפר סבא

הוניגמן מנסה להתמודד עם בואן של רשתות האופנה גאפ ו-H&M לישראל: אתמול הודיעה הקבוצה על כניסתה לקטגוריית אופנת הגברים תחת המותג הוניגמן מן. לדברי אנשי החברה, הוניגמן מן תפעיל חנויות עצמאיות לצד חנויות המשולבות עם אופנת נשים.

חנות הוניגמן מן הראשונה תיפתח באוקטובר 2009 בקניון Gשבכפר סבא ותשתרע על שטח של כ-350 מ"ר. במשך אוקטובר ייפתחו שלוש חנויות נוספות של המותג הוניגמן מן בקניון חדרה, קניון עפולה ומרכז Big Fashion בנצרת.

ל-TheMarker נודע כי הרשת מנהלת מו"מ עם הדוגמן הספרדי אנדראס סגורה לתפקיד פרזנטור הרשת החדשה. סגורה הופיע בקמפיינים של חברות רבות, בהן H&M, בננה ריפבליק (מבית גאפ), שאנל, לואי ויטון ועוד, והוא בן זוגה זה שנה של הזמרת קיילי מינוג. אם סגורה ישמש כפרזנטור של הוניגמן הוא ירוויח כ-50 אלף דולר לשנה.

ההשקעה הראשונית בפתיחת החנויות: 6 מיליון שקלים

סך ההשקעה הכספית בהקמת הרשת ובפתיחת החנויות הראשונות הוא כ-6 מיליון שקל, והיעד של הקבוצה הוא להגיע ל-40 נקודות מכירה בחמש השנים הקרובות. עד היום פנתה הקבוצה לפלח השוק הגברי הצעיר בלבד, תחת המותג TNT וכן באמצעות קולקציות לילדים תחת המותגים הוניגמן קידס ווירוס. זוהי הפעם הראשונה שבה תפנה הקבוצה באופן ישיר לקהל היעד הגברי הבוגר.

לדברי יעקב ומיכה הוניגמן, בעלי הרשת, "מצאנו שיש מחסור בשוק אופנת הגברים, בדגש על הנישה הספציפית של גברים שמחפשים לבוש מתוחכם יותר, אופנתי ואיכותי ברמות מחירים סבירות. אנחנו עובדים על התוכנית האסטרטגית להקמת המותג זה כמה עונות, ומצאנו לנכון להוציא את התוכנית לפועל כעת בשל הזדמנויות נדל"ניות המאפשרות את המהלך".

קבוצת הוניגמן, שנמצאת בבעלות האחים יעקב ומיכה הוניגמן, החלה את דרכה ב-47' כחנות משפחתית לבגדי ילדים בתל אביב. ב-78' נוסדה באופן רשמי חברת הוניגמן ובניו.

הקבוצה פועלת באמצעות המותגים הוניגמן (אופנה לנשים), הוניגמן קידס (אופנה לילדים), TNT (אופנה לצעירים וצעירות) ווירוס (אופנה לילדים), ומונה כ-175 חנויות בישראל ובאירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • הוניגמן
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully