וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורי עורי ירושלים

ענת קם

1.9.2009 / 17:25

קבוצת רדיו הבירה החלה להפעיל את רדיו ירושלים. בלוח השידורים: תכנית אקטואליה של אראל סג"ל ובסוף השבוע שירים ושערים

רדיו ירושלים החדש החל לפעול היום תחת הזיכיון של קבוצת "רדיו הבירה", בתדר FM101 באזור ירושלים. לוח השידורים של הערוץ כולל שידורי אקטואליה, מוזיקה וספורט. היום יתארח ברדיו ראש עיריית ירושלים ניר ברקת בתכנית שמגיש שלום אורן, מנכ"ל משותף ברדיו. בעלי הרדיו החדש הם בעל השליטה ברדיו הוא איש העסקים ג'קי בן זקן כאשר שותפיו הנוספים הם חברת ארומה ישראל, משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי, בני מנשה ויואב גרוס. הרדיו פועל מהגן הטכנולוגי שבשכונת מלחה בירושלים.

שידורי הרדיו ייפתחו מדי בוקר בשש בקריאת עיתונים עם דוד סעידוב ועפרה הלחמי. לאחר מכן יגיש העיתונאי אראל סג"ל תכנית בת שעתיים ובשעה השלישית יגיש במשותף עם כתבת "ערב טוב עם גיא פינס" לוסי האריש. בשעה 10:00 תשודר מדי יום התכנית "מנטה" עם ירון אילן.

בשעה 12:00 תשודר תכנית מיסטיקה וייעוץ שיגישו לסירוגין האסטרולוגית מרים בנימיני, הגרפולוג אילון בן יוסף, הקואוצ'ר אלון גל ועוד. בשעות הצהריים תשודר בסינדיקציה תכניתו של דידי הררי מרדיו ללא הפסקה. בשעה 16:00 תשודר מדי יום תכנית שתארח מומחים בנושאים שונים ובשעה 17:00 שעה של חדשות מקומיות.

בכל יום בשעה 18:00 תשודר תכנית ספורט ולאחריה המהדורה המרכזית של חדשות 10. בשעה 21:00 תשודר "המועדון", תכנית לצעירים וסטודנטים ולאחריה תכנית היכרויות שתוקדש במקביל למלחמה בתאונות הדרכים. בימי שישי בצהריים תשודר התכנית "החבר'ה הטובים" עם עורך הדין ארנון פרלמן וכתב ynet אטילה שומפלבי, שתעסוק בענייני היום, ולאחריה תכנית ספורט עם שחקן בית"ר ירושלים לשעבר אלי אוחנה ומאמן הפועל ירושלים בכדורגל לשעבר מישל דיין.

החל מהשבת הבאה, עם חזרת ליגת העל בכדורגל מפגרת הנבחרת, ישדר הרדיו מדי שבת תכנית במתכונת "שירים ושערים" עם עדכונים ממגרשי הכדורגל בארץ. את התכנית צפויים להגיש אופירה אסייג ואייל ברקוביץ והשדרן המיתולוגי זוהיר בהלול עתיד להשתתף בה. הרדיו רכש את זכויות השידור לשלוש השנים הבאות בסכום של כמיליון שקלים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully