וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ב-HD מכבי תנצח

1.9.2009 / 15:14

ערוץ הספורט ישדר את ליגת העל בכדורסל גם ב-HD בנוסף לשידור בערוצים הרגילים. אבי בר: "אני מציע לשחקנים לעלות מאופרים"

ערוץ הספורט ישדר החל מהעונה הקרובה את משחקי ליגת העל בכדורסל ב-HD במקביל לשידורם בערוצים הרגילים. הליגה תהיה הראשונה בישראל ואחת הליגות הראשונות בעולם שתשודר כולה ב-HD. ערוץ הספורט משדר זו העונה ה-18 את משחקי ליגת העל בכדורסל וגם השנה ילוו את השידורים השדרן ניב רסקין והפרשן עפר שלח.

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט, אמר אמש בערב הגאלה שערכה מנהלת הליגה לצד הגרלת המשחקים: "אנחנו מוסיפים השנה עוד נדבך חדש, מהעונה אנחנו נשדר את המשחקים ב-HD והליגה הישראלית תהיה ליגת הכדורסל השניה בעולם שתשודר ב-HDאחרי ה-NBA וזאת בזכות מאמציו ושכנועיו של יושב ראש המנהלת אבנר קופל. הצופים יוכלו לראות כל טיפת זיעה על פני השחקנים וכל חצ'קון, אני מציע לשחקנים לעלות למגרש מאופרים".

עוד מסר בר: "ערוץ הספורט הוא הבית של הכדורסל הישראלי למעלה מ- 17 שנים. בערוץ הספורט משודרים מידי שנה מאות שידורים ישירים של משחקי כדורסל. השנה יוכלו חובבי הכדורסל להנות לראשונה משידורים של המשחקים המרכזיים מליגת העל שיופקו באיכות היי דפינישן וישודרו בספורט 5HD . אין לי ספק שחידוש זה יעצים את חווית הצפייה של חובבי הכדורסל בארץ".

יושב ראש מנהלת הליגה הוסיף אבנר קופל הוסיף: "אני רוצה להודות לאנשי הערוץ ובראשם המנכ"ל אבי בר על האמון בליגת ווינר. אין לי ספק שהשידורים בשיטת ה-HD ישדרגו את הליגה ויוסיפו להנאתו של הצופה במשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully