וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס תבצע רישום כפול ותירשם למסחר גם בת"א

ניר צליק

1.9.2009 / 13:28

המסחר במנייה יחל ביום שני, 14 בספטמבר 2009, תחת הסימול NSTC באנגלית ו-נסטכ בעברית, וישלים את המסחר השוטף של נס טכנולוגיות בנאסד"ק בארה"ב, שם היא נסחרת משנת 2004

, המספקת שירותים ופתרונות בתחום המחשוב וטכנולוגיות המידע, תבצע רישום כפול של מניות החברה למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. המסחר במניית נס טכנולוגיות בבורסה בתל אביב יחל ביום שני, 14 בספטמבר 2009, תחת הסימול nstc באנגלית ו-נסטכ בעברית, וישלים את המסחר השוטף של נס טכנולוגיות בנאסד"ק בארה"ב, שם היא נסחרת משנת 2004.

אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בתל אביב, אמרה כי "הרישום הכפול של מניות נס בבורסה בתל אביב ירחיב את בסיס המשקיעים, יביא לנגישות מהירה ונוחה של משקיעים ישראלים למסחר במניה ויאפשר לסחור במניה ששה ימים בשבוע ולמעלה מ-13 שעות ביממה".

שכי גרליץ, נשיא ומנכ"ל נס, אמר כי "אנו מאמינים שנס תעורר עניין רב בקרב המשקיעים ורואים ברישום הכפול מהלך המחזק את הנוכחות, הנראות והשקיפות של נס ומרחיב עבור קהל המשקיעים בשוק ההון הישראלי והאירופאי את הנגישות לחברה גלובלית בעלת זיקה ישראלית חזקה. אנו סבורים כי הרישום הכפול יתרום להרחבת מחזורי המסחר במניה ולהגברת נזילותה, בין היתר, על ידי כך שיאפשר למשקיעים ישראלים ואירופאים מסחר במניית נס טכנולוגיות בשעות פעילותם הרגילות, ובכך שיאפשר למשקיעים מכל העולם 13 שעות מסחר רציפות ויום מסחר נוסף במניות החברה בנאסד"ק ובתל אביב".

נס טכנולוגיות, ששווי השוק שלה עומד על 230 מיליון דולר בקירוב, צפויה להצטרף למדד תל אביב 100 באמצעות המסלול המהיר לרישום של הבורסה בתל אביב, המאפשר לחברות דואליות, העומדות בתנאים שנקבעו על ידי הבורסה, כניסה למדדים המובילים בבורסה פרק זמן קצר לאחר תחילת המסחר בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully