וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה הערעור: ישראל ולס יירצה 6 שנות מאסר

גלעד גרוסמן

1.9.2009 / 9:37

ישראל ולס הורשע בהריגת בנו התינוק. הוא ערער על פסק הדין לבית המשפט העליון אך ערעורו נדחה והוא יירצה שש שנות מאסר

נעם כהן

(צילום: נעם אשל, נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

בית המשפט העליון דחה היום (שלישי) את ערעורו של ישראל ולס שהורשע בהריגת בנו התינוק. ולס יישלח לכלא ויירצה שש שנות מאסר לאחר שטלטל את בנו למוות.

בדצמבר האחרון הגיש ולס את ערעורו על הכרעת הדין וביקש מבית המשפט לדחות את תחילת ביצוע העונש עד להכרעת בית המשפט בערעורו. בית המשפט המחוזי קיבל את הבקשה לעיכוב ביצוע העונש עד הגשת הערעור, דהיינו ל-45 יום, אך בית המשפט העליון דחה את בקשתו לעיכוב העונש מעבר לכך. השופט יורם דנציגר כתב בהחלטתו: "נסיבותיו האישיות של המערער אמנם מעוררות אמפתיה, אך אין בהן די". ולס החל לרצות את עונשו בתחילת ינואר.

ולס הורשע לפני כשנה בהריגת בנו התינוק. בית המשפט המחוזי בירושלים גזר עליו שש שנות מאסר וזיכה אותו מחמת הספק מאישום של התעללות בבנו התינוק. על פי כתב האישום, האירוע התרחש לפני כשנתיים, כשהתינוק ואביו בן ה-19 נשארו לבד בביתם. בשעות הלילה המוקדמות התחיל התינוק לבכות והפריע לאביו לישון. אז, ניגש אליו ולס, סטר לו וטלטל אותו בחוזקה. כתוצאה מכך, נשמט התינוק מידיו וראשו נחבט בקיר. במשך כשמונה ימים שכב התינוק בבית החולים כשהוא מחוסר הכרה, לפני שנפטר כתוצאה מבצקת מוחית ודימומים פנימיים.

  • עוד באותו נושא:
  • ישראל ולס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully