וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם לרוצח אשתו לעיני הילדים

קובי מנדל

1.9.2009 / 9:12

ביהמ"ש בחיפה גזר הבוקר מאסר עולם על אילן גדו שדקר למוות את אשתו. גדו ביקש עונש מופחת בשל מצבו הנפשי. ביהמ"ש לא קיבל הבקשה

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (שלישי) מאסר עולם על אילן גדו בן 41 מטירת הכרמל שהורשע ברצח אשתו נועה ארצי גדו לעיני ילדיהם בדירתם בחודש יולי אשתקד. גדו דקר אותה עם סכין 32 פעם.

במהלך משפטו הודה גדו במיוחס לו וביקש באמצעות עורכת דינו תמי אולמן להטיל עליו עונש מופחת ממאסר עולם בשל עברו הפסיכיאטרי ואשפוזו בעבר בבית החולים לחולי נפש בטירת הכרמל. השופטים יוסף אלרון, כמאל סעב ומשה גלעד דחו את הבקשה וציינו כי הם העדיפו את חוות דעתו של הפסיכיאטר שנתמכה בראיות שהוגשו לבית המשפט.

על פי כתב האישום, הגיע גדו לבית אשתו ושלושת ילדיהם הקטנים כדי לקחת את חפציו. במהלך האירוע פרץ ויכוח בין השניים בנוגע להליך הגירושין שבו הם היו מצויים. גדו תקף את אשתו לעיני ילדיהם, שתי בנות ובן בני חמש עד עשר, ודקר אותה פעמים רבות בכל חלקי גופה ואז ניסה להימלט מהמקום, אך נתפס על ידי המשטרה.

אסתר, אמה של נועה אמרה לוואלה! חדשות לאחר גזר הדין כי היא "מרוצה, אך זה לא מנחם אותי כי זה לא יחזיר לי את הבת שלי". עורכת דינו תמי אולמן אמרה כי "מאסר עולם זה עונש מאוד לא קל, אין ספק שהמעשה חמור מאוד, אך יחד עם זאת מצבו הנפשי של הנאשם היה צריך להכריע את הכף לטובתו. בית המשפט לא סבר כמוני, אני אלמד את הכרעת הדין ונגיש ערעור לבית המשפט העליון בנושא האחריות המופחתת בשל הפרעה נפשית חמורה ממנה סבל הנאשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully