וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה בשמי הארץ

זוהר בלומנקרנץ ואיילה צורף

31.8.2009 / 23:11

מדונה, שתופיע הערב ומחר בפארק הירקון בתל אביב, מצאה דרך להתגבר על הפקקים בכבישים: במשך השבוע שבו תבלה בישראל תשתמש הזמרת בצי מסוקים

מדונה, שתופיע הערב ומחר בפארק הירקון בתל אביב, מצאה דרך להתגבר על הפקקים בכבישי ישראל: במשך השבוע שבו היא מבלה בארץ הקודש מתניידת הזמרת במסוק.

מדונה אינה משתמשת במסוק אחד, אלא בכל צי המסוקים של חברת התעופה כים-ניר שבבעלות דיוויד גולן. בכל טיסה מעמידה החברה לרשות הזמרת מסוק אחר, בהתאם לגודל הפמליה. גם השחקנים אשטון קוצ'ר ודמי מור, שאמורים להצטרף למדונה, ישתמשו בשירותי כים-ניר. בין השאר מתכננת החבורה לטוס ביום חמישי לביקור בקברי צדיקים באזור הצפון.

שוקי וייס, המפיק את הופעתה של מדונה בישראל, אמר שלשום כי כל 53 אלף הכרטיסים להופעה הראשונה נמכרו - ונותרו עוד כ-7,000 כרטיסים להופעה השנייה. בתגובה לשאלת TheMarker אם תינתן הנחה במקרה שלא יצליח למכור את 7,000 הכרטיסים הנותרים השיב וייס: "לא תהיה הנחה. המחיר מוטבע על הכרטיס, וזה המחיר הסופי. אם לא נמכור אותם, לא נורא - אם כי אני מאמין שעד לרגע פתיחת השערים יימכרו כל הכרטיסים".

אתמול, יממה לפני ההופעה הראשונה, נראה מתחם המופע כאתר המיועד למצעד צבאי. מסיבת עיתונאים שכינסה חברת ההפקה היתה קצרה ומתוחה. אנשי חברת ההפקה של מדונה, Live Nation, סירבו לענות על מרבית השאלות שנשאלו. כריס לאמב, האחראי על ההפקה מטעמה של מדונה, סירב להתייחס לשאלות אם ג'סטין טימברלייק יופיע עם הזמרת, לאיזה אתר בילוי היא תצא לאחר המופע ואם מתכננים לה הפתעה על הבמה מאחר שזוהי ההופעה האחרונה בסיבוב ההופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully