וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנס לתחנת המשטרה ברמת השרון - והתאבד

איילה חננאל

31.8.2009 / 20:50

סמוך לשעה תשע בערב נכנס גבר בן 71 לתחנת המשטרה ברמת השרון והתאבד לעיני היומנאית. גורם במשטרת רמה"ש: "הוא כנראה לא רצה גם במותו להטריח אף אחד, שלא לגרום טראומה בבית"

טרגדיה בתחנת המשטרה ברמת השרון: סמוך לשעה תשע בערב נכנס גבר בן 71 תושב העיר לתחנת המשטרה ברמת השרון שברחוב טרומפלדור, ביקש מהיומנאית לרשום את שמותיהן ומספרי הטלפון של אישתו ובתו, שלף לפתע אקדח, הכניס אותו לפיו וירה בעצמו למוות.

יניב ניניו, פרמדיק ממגן דוד אדום ירקון סיפר לוואלה! חדשות כי כאשר צוות מד"א הגיע למקום הוא גילה את האיש שכוב בתוך שלולית דם ליד דלפק היומנאית כשהוא מחוסר הכרה . "ניסנו לבצע בו פעולות החייאה אך ללא הצלחה".

מבירור שנערך בעיריית רמת השרון עולה כי האיש, לו אישה ובת שהינה בכירה בתקשורת ו2 נכדים,מוכר כנכה ב-80 אחוז ולאחרונה, לקה במחלה קשה שגרמה לו לדיכאון. "הוא כנראה לא רצה גם במותו להטריח אף אחד,שלא לגרום טראומה בבית וניגש לתחנת המשטרה וכאזרח מהשורה, ביקש מהיומנאית לרשום את פרטיי אישתו ובתו, ככל הנראה על מנת שידעו למי להודיע על מותו, לקח צעד וחצי אחורה וירה בעצמו לעיניה היומנאית שנשארה פעורת פה", מספרים גורמים במשטרת רמת השרון.

לפני כשבוע התאבד עובד בסניף ביטוח לאומי ברחובות. אביו שעבד עימו בסניף גילה את גופת בנו. מחקירת המשטרה עולה כי הבן היה שרוי בדיכאון בתקופה האחרונה.

לפני כחודש התאבד עציר בן 24 בתא המעצר של תחנת גלילות בהרצליה. מהמשטרה נמסר כי מדובר בצעיר שנעצר לילה לפני כן בתל אביב על ידי משטרת מרחב יפתח על עבירות סמים. מכיוון שהוא תושב הרצליה, ומבוקש גם שם על עבירות רכוש נוספות, הוא הועבר לתחנת משטרת גלילות לצורך המשך חקירה ושם בחר לשים קץ לחייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully