וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי דיסקונט עולים כ-2 מיליון ש"ח ברבעון

שרון שפורר

31.8.2009 / 21:08

תשקיף הבנק שפורסם הבוקר חושף את תנאי השכר של הבכירים ברבעון הראשון של השנה. עלות השכר של בעז צ'צ'יק, מנכ"ל ויזה כאל, הסתכמה ברבעון הראשון בכמיליון שקלים

תשקיף בנק דיסקונט שפורסם הבוקר חושף את תנאי השכר של בכירי הבנק ברבעון הראשון של השנה. על פי התשקיף, עלות השכר של מנכ"ל הבנק גיורא עופר ועלות שכרו של יו"ר הבנק שלמה זהר הסתכמה בכ-2 מיליון שקל לכל אחד בשלושת החודשים הראשונים של השנה. מתוך עלות זו, שכרם של השניים הסתכם בתקופה זו בכ-582 אלף שקל כל אחד. סכום נוסף של 579 אלף שקל רשום בתשקיף בתקופה זו כמענק שקיבלו עופר וזהר.

עלות שכרו של ראובן שפיגל, מנכ"ל דיסקונט ניו יורק, עמדה בתקופה זו על 1.12 מיליון שקל כאשר שכרו לשלושת החודשים הסתכם בכ-832 אלף שקל. יעקב טננבאום, מנכ"ל בנק מרכנתיל דיסקונט, השתכר בשלושת החודשים הראשונים של השנה 677 אלף שקל. מזה 429 אלף שקל - שכרו. התשקיף חושף עוד כי ב-30 ביוני 2009 אישר דירקטוריון מרכנתיל מענק של 950 אלף שקל לטננבאום בגין תוצאות הבנק ב-2008.

עלות השכר של בעז צ'צ'יק, מנכ"ל ויזה כאל, הסתכמה ברבעון הראשון בכמיליון שקל - מתוך זה שכרו של צ'צ'יק הסתכם בכ-337 אלף שקל ובתקופה זו נרשם לו מענק של 637 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully