וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיב טעם: דאגה ליכולת החברה לפרוע אג"ח

יעל חלק

31.8.2009 / 20:02

בפתח הדו"חות הכספיים של טיב טעם מפנים רואי החשבון את תשומת הלב למצבה הפיננסי של החברה, ולגירעון בהון החוזר בהיקף של 241 מיליון שקל

בפתח הדו"חות הכספיים של , מפנים רואי החשבון את תשומת הלב למצבה הפיננסי של החברה, ולגירעון בהון החוזר בהיקף של 241 מיליון שקל. לחברה התחייבות לפרעון קרן איגרות חוב וריבית בהיקף של 32 מיליון שקל בסוף נובמבר הקרוב. רואי החשבון מדגישים כי יכולת החברה לעמוד בפרעון התחיבויותיה מותנית בהצלחת מימוש תוכניותה העסקיות.

ברבעון השני הצטמצמו הכנסותיה של החברה ב-3% והסתכמו ב-262 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה נותר יציב ברמה של 6.4 מיליון שקל, וצמצום הוצאות המימון של החברה הובילו אותה להציג הפסד של 158 אלף שקל ברבעון השני, לעומת הפסד של 3.2 מיליון שקל ברבעון המקביל. את הקיטון בהוצאות המימון מייחסת החברה לירידה בהיקף התחייבויותיה בגין איגרות חוב (סדרה א') של החברה ומקיטון בהתחייבויות לתאגידים בנקאיים.

תזרים המזומנים הסתכם ב-9.3 מיליון שקל ברבעון השני, לעומת תזרים חיובי בהיקף של 17 מיליון שקל ברבעון המקביל. בחציון הראשון של 2009 הסתכם תזרים המזומנים ב-16.6 מיליון שקל לעומת 22 מיליון שקל בחציון המקביל.

לטיב טעם רשת מרכולים המונה 30 סניפים ברחבי הארץ. במהלך המחצית הראשונה של 2009 רשמה החברה רווח הון של כ-5.4 מיליון שקל כתוצאה ממכירת שניים מסניפי הרשת. בנוסף לכך עוסקת החברה, באמצעות טיב טעם הכרמל תעשיות, בייצור, יבוא ושיווק מזון (מוצרי בשר, נקניקים, עוף, דגים ופירות ים).

גם במבט חצי שנתי, התמונה נותרת דומה: הכנסות החברה הסתכמו ב-491 מיליון שקל, ירידה של 5% לעומת החציון המקביל. הרווח התפעולי נותר יציב ברמה של 7.6 מיליון שקל, ובשורה התחתונה מציגה החברה הפסד של 2.4 מיליון שקל בחציון, לעומת הפסד של 6 מיליון שקל בחציון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully