וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס צעירה בפרדס בדרך חזרה ממועדון

איילה חננאל

31.8.2009 / 18:58

צעירה מנתניה התלוננה כי אדם שהעניק לה טרמפ ממועדון בת"א לנתניה, סטה מדרכו סמוך ליקום ואנס אותה בפרדס. החשוד טוען: קיימו יחסי מין בהסכמה

תושב אחד המושבים בשרון בן 47, נעצר היום (שני) לאחר שתושבת נתניה, בת 22, התלוננה כי הוא אנס אותה. לטענתה, החשוד אסף אותה בטרמפ מאזור תל אביב לכיוון נתניה, סטה מדרכו באזור יקום ואנס אותה.

מחקירת המשטרה עולה כי הצעירה בילתה בליל שבת במועדון בתל אביב. בשעה שלוש לפנות בוקר היא יצאה מהמועדון וניסתה לתפוס מונית לביתה. בעת שהתהלכה ברחוב עצר לידה רכב שהחל להאט את נסיעתו.

לאחר שיחה קצרה בין השניים הציע החשוד לצעירה להסיעה למקום מגוריה. הצעירה הסכימה ובשלב מסוים בדרך, סמוך לקיבוץ יקום, סטה הגבר עם רכבו אל פרדס ושם תוך כדי מאבק קרע את בגדיה ואנס אותה. לאחר מכן הוא הסיע אותה לביתה. הבחורה מיהרה להתלונן במשטרה שאיתרה את הבחור. הוא נלקח לחקירה ובה קשר עצמו לאירוע אך הכחיש כי מדובר באונס וטען כי השניים קיימו בניהם מגע מיני בהסכמה.

אמש הוגש כתב אישום הוגש נגד ליאון כבסה, בן 33 ממושב תירוש, הנאשם באונס וביצוע מעשה סדום בקטינה שהסיע במכוניתו. תחילה הוא ניסה להשקותה אך כשזו סירבה - אנס אותה והסיעה לביתה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully