וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלנקט ג'קסון הוא בנו של מקולי קאלקין?

טלי גולדשטין

31.8.2009 / 13:11

בגיל שמונה הוא נשכח בבית לבדו, אך מקולי קאלקין התבגר מאז והפך לגבר פורה, לפחות לפי הדיווח כי תרם זרעו והפך לאביו הביולוגי של פרינס מייקל

אם עדיין לא נמאס לכם מפרשיית מותו של הזמר מייקל ג'קסון והחיטוט בחייו הפרטיים, הנה ידיעה מרעישה ובלעדית חדשה של הצהובון ה"סאן": השחקן מקולי קאלקין, הילד-שחקן שכיכב בסרט "שכחו אותי בבית", הוא אביו של בלנקט, בנו של ג'קסון. קאלקין אמר כי תרם זרע כדי לסייע לג'קסון חברו להביא לעולם את ילדו בנו השבע, ששמו האמיתי הוא פרינס מייקל השני. זהות האם הפונדקאית לא נחשפה.

שני הכוכבים הפכו לחברים טובים לאחר שקאלקין, כיום בן 29, עלה לגדולה הודות לתפקידו בסרט שובר הקופות שיצא ב-1990. קאלקין כיכב בסרטון הווידאו של ג'קסון " Black or White " מ-1991 והפך למבקר קבוע בחוות "נוורלנד".

קאלקין, ילד פלא בדימוס, היה אחד מחמשת הנערים ששמם עלה ברשימת קורבנות-לכאורה של מייקל ג'קסון. הוא היה חלק מ"חמישיית הג'קסונים" כפי שכונו הילדים בציניות, שלפי התביעה, עברו ניצול מיני על ידי ג'קסון.

הספקולציות על עובדת היות קאלקין אביו של בלנקט גברו לאחר שפורסם כי "כוכב הוליוודי ידוע" תרם את הזרע לבלנקט. כעת, גורמים המקורבים לעניין אמרו כי ג'קסון ביקש מקאלקין לסייע לו להשלים את "משפחתו המושלמת". הערכה זו מקבלת בסיס מוצק יותר בייחוד על רקע העובדה שמקאלקין היה אחד האנשים הבודדים שג'קסון סמך עליהם ושמעולם לא אכזבו אותו. יש שסברו אפילו שג'קסון ייחל בלבו שקאלקין היה בנו שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully