וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות מגיעה לגני הילדים הפרטיים

מאת אורה קורן

31.8.2009 / 0:48

הממונה על ההגבלים אסרה על ארגוני הגנים לפרסם המלצות בנושאים של הסדרי תשלום, חופשות וקנסות בגין ביטול רישומים - הגנים יקבעו את מדיניותם עצמאית

גני ילדים פרטיים יוכלו לקבוע באופן עצמאי את הסדרי התשלום מול ההורים (כולל פריסת תשלומים), את גובה ההחזרים בגין הוצאת ילד מהגן ואת היקף הקנסות בגין ביטול רישומים - כך הורתה הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, לארגוני הגנים הפרטיים.

עד לאחרונה נהגו ארגוני הגנים לפרסם המלצות בנושאים אלה לגנים החברים בהם, ואולם בדיונים בין נציגי רשות ההגבלים לארגוני הגנים, הנמשכים כמה שבועות, נקבע כי ארגוני הגנים לא יוכלו לפרסם עוד הנחיות הנוגעות להיבטים העסקיים של ניהול הגנים. בעקבות כך, יוכל כל גן להחליט בעצמו מה יהיו שעות פעילותו מדי יום, באילו ימי חגים יהיה פעיל (למשל ימי חול המועד) ואם ייצא לחופשת קיץ כמו זו של בתי הספר.

רשות ההגבלים לא יכולה לחייב גני ילדים לפעול או לצאת לחופשה במועדים מסוימים, אולם בסמכותה למנוע מהארגונים המייצגים אותם לחייב את הגנים לפעול בצורה אחידה. לאורך שנים היו גני ילדים פרטיים שפעלו במנותק מימי הלימודים של המסגרות הממלכתיות והפעילו את הגן בחופשות תמורת תשלום נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully