וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפגנות בי-ם: מהומות, אבנים ורימוני הלם

לילה לא שקט בירושלים: חרדים יידו אבנים לעבר שוטרים שחקרו את הרצח ברחוב צפניה. השוטרים השיבו ברימוני הלם. שמונה שוטרים ותושב נפצעו קל, שש ניידות ושני אופנועים משטרתיים ניזוקו

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות אתר החדשות החרדי – לדעת.נט)

מהומות החרדים בירושלים נמשכו גם הלילה (שני) ביתר שאת, שמונה שוטרים וכן תושב אחד נפצעו קל במספר ארועים נפרדים. כמו כן נגרם נזק לשש ניידות ושני אופנועים משטרתיים כתוצאה מידויי אבנים.

מוקד המהומות עבר הפעם לזירת הרצח שארע אמש ברחוב צפניה בירושלים . כמה עשרות חרדים יידו אבנים ומוטות ברזל לעבר כוחות המשטרה, שהגיעו לחקור את נסיבות הרצח. למקום הוזעקו כוחות משטרה נוספים, שעשו שימוש ברימוני הלם ובגז מדמיע. החרדים תקפו את השוטרים לאור התנגדותם להוצאת גופת הנרצח מזירת הרצח.

דובר מחוז ירושלים במשטרה, שמוליק בן רובי, אמר לוואלה! חדשות, כי לפנות בוקר ניסו מפגינים חרדים להצית את לשכת הרווחה ברחוב יחזקאל בעיר. שוטרים מנעו זאת מהם ואף עצרו מפגין שהלשיך אבנים לעבר הלשכה. "זאת לשכה שמשרתת את אלה שעכשיו ניסו להרוס אותה", אמר בן רובי.

בתקרית אחרת, הציתו מפגינים ניידת משטרה ברחוב דוד ילין בבירה אשר חנתה במקום במסגרת חקירת הרצח. השוטרים שהיו באזור כיבו את האש ולניידת נגרם נזק קל. המציתים טרם אותרו.

המפגינים החרדים חידשו את המהומות בתגובה להחלטה לנתח את גופת הגבר שנרצח אמש בבירה. כמו כן מוחים המפגינים על מעצר 16 מחבריהם במהלך הפגנות סוף השבוע.

אתמול בערב האריך בית המשפט המחוזי בירושלים ביממה את מעצרם של 16 החרדים, שנעצרו בסוף השבוע בחשד להפרת הסדר סמוך לחניון קרתא בירושלים.

בשבת, הפגינו בחניון קרתא מאות חרדים והתעמתו עם השוטרים שניסו לעצור אותם ולמנוע את חסימת הרחובות. במהלך ההפגנות האלימות נפצעו 4 שוטרים מידויי אבנים וממכות. שניים טופלו ושניים נלקחו לקבלת טיפול בבית החולים. מצבם של השוטרים קל.

עדכון ראשון: 02:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully