וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "הדיבורים על עסקת שליט מזיקים"

יהושע בריינר

30.8.2009 / 20:40

לדברי שר הביטחון, יש לאפשר למנהלי המו"מ על שחרור החייל החטוף לעשות את מלאכתם. "הכרעות קשות תצטרכנה להתקבל, וצריך לקבל אותן כשהן תגענה לשולחננו"

"הדיבורים על גלעד שליט לא בהכרח עוזרים". כך הצהיר הערב (ראשון) שר הביטחון אהוד ברק הערב בפגישה עם ראשי רשויות ומנהלי בתי ספר המובילים בגיוס בוגרים לצה"ל. לדברי ברק, "זו לא העת לדיבורים. רק אומר שגם בזמן הזה אנחנו לא נחסוך כל מאמץ. כל דבר ראוי ואפשרי יעשה אבל צריך לתת לדברים להבשיל".

שר הביטחון הוסיף, כי "חשוב שנבין שהדיבורים והשיח על הנושא הזה לא בהכרח עוזרים. צריך לתת למי שהופקד על עניינו של גלעד שליט לעשות את מלאכתו. הכרעות קשות תצטרכנה להתקבל, וצריך לקבל אותן כשהן תגענה לשולחננו".

ברק התייחס גם לנושא הסירוב של בתי ספר בפתח תקווה לקבל תלמידים ממוצא אתיופי. לדבריו, "חובה עלינו לעמוד על המשמר ולהתריע בפני כל גילוי ולו סמוי ומוצנע של גזנעות. כמי שהיה באתיופיה לפני מבצע שלמה, כמו שצה"ל הוא צבא העם, ככה גם מערכת החינוך תהיה של העם כולו, ללא קשר למוצאו".

בתוך כך, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו ניסה לצנן הבוקר את האופטמיות, שנוצרה בעקבות הדיווחים על שחרורו הקרוב של גלעד שליט. "אין פריצת דרך בנוגע לעסקת שליט", אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה. לדבריו, "נאמרים הרבה דברים שאינם מבוססים, הרבה הגזמה ומידע לא מדויק".

העיתון הערבי "א-שרק אל-אווסט" היוצא לאור בלונדון דיווח הבוקר כי יחלפו עוד מספר חודשים עד לסיכום עסקת שליט. בעיתון נכתב כי הדיווחים האחרונים על נסיעת בכירי חמאס למצרים מהווה אמנם אינדיקציה ל"התקדמות כלשהי במשא ומתן, אך מדובר בהתקדמות קלה בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully